Jump to content

Crips of Bloods?

Recommended Posts

Geplaatst:

Snoop Dogg is van de Crips en The Game van de Bloods. Ze zijn vrienden dacht ik toch? Wat maakt het ook eigenlijk uit. Snoop Dogg heeft laatst ook de song "Vato" opgenomen met B-Real van Cypress Hill, en hij was een Blood. Op de straten zijn het vijanden, maar in de muziekwereld vrienden. :bonk: Dit slaat nergens op. Waarom zou iemand eigenlijk bij een gang willen? Als je in "the Ghetto" zit, zoek je een baan en je bent eruit, wat doen ze daar nu moeilijk over? Crips en Bloods zijn gewoon hetzelfe kan me niet boeien wie beter is...

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

15

• FerryN

6

• Clowntje_93

6

• Lua Lua 32

5

Geplaatst: (bewerkt)

Ja Game zegt ook in zo'n nummer van hem:

"Never knew back there, I'd be friends with Snoop."

En hij neemt wel het nummer California Vacation met hem op en ze zijn dikke vrienden dus het maakt niks uit.

Snoop Dogg is van de Crips en The Game van de Bloods. Ze zijn vrienden dacht ik toch? Wat maakt het ook eigenlijk uit. Snoop Dogg heeft laatst ook de song "Vato" opgenomen met B-Real van Cypress Hill, en hij was een Blood. Op de straten zijn het vijanden, maar in de muziekwereld vrienden. :bonk: Dit slaat nergens op. Waarom zou iemand eigenlijk bij een gang willen? Als je in "the Ghetto" zit, zoek je een baan en je bent eruit, wat doen ze daar nu moeilijk over? Crips en Bloods zijn gewoon hetzelfe kan me niet boeien wie beter is...

Ja, maar het is het probleem dat ze dus geen opleiding kunnen betalen en dan heb je of hele slechte baantjes(waarmee je niet veel verdient en dus ook niet makkelijk om een duurder huis te kopen) óf ze worden niet eens aangenomen(racisme dus), omdat ze zwart zijn of uit de ghetto komen of wat dan ook. :duh:

Bewerkt: door Clowntje_93
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

fck dat hele crips/bloods gedoe , volg de mafia 10x zo veel stijl ^^

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Dit hele gang gedoe slaat nergens op, mafia nakt ze mannen in nette pakken die meer stijl hebben dan neppe rappers.

Geplaatst:

Ik ken alleen MS-13 en die lijkt me ook vele malen groter/gevaarlijker dan die Crips en Bloods. Nog nooit van gehoord dus. (En trouwens, als het allemaal wannabe gangsters zijn die rapmuziek luisteren (zoals de meeste van dat soort mensen) ben ik tegen beiden)

Geplaatst:
Dit hele gang gedoe slaat nergens op, mafia nakt ze mannen in nette pakken die meer stijl hebben dan neppe rappers.

woww ik ben het met je eens :puh:

ps godfather is me favo film

Mij kan het eerlijk gezegt geen reet schelen, laat ze elkaar maar afschieten, is weer wat tuig minder.

Bewerkt: door Eros

Ik ben zeker voor de Bloodz, btw, ik ben er fan van :puh:. Nah, ik vind dat ze het in de jaren 90 het gewoon ver geschopt hebben met Tupac.

@ Marty Ceha, Snoop was een Blood!

Bewerkt: door The GamerII

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...