RobertSA Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Dit hele gang gedoe slaat nergens op, mafia nakt ze mannen in nette pakken die meer stijl hebben dan neppe rappers. Zeg jij maar is in Queens, Compton of The Bronx dat het neppe rappers zijn...ik denk niet dat je dan nog inlogt op dit forum;) Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Robert, we hebben het nu niet over gangs in New York, maar in Los Angeles Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Robert, we hebben het nu niet over gangs in New York, maar in Los Angeles Compton ligt in LA ! Qeeuns en The Bronx liggen wel in NY. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Geef mij ook maar The Godfather stijl (maffia). Vind ik veel beter dan al die bloods en crips Reageren
crip4life Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 nou fuck the bloods en ms 13 ik ben voor de crip en als je problemen met crips hebt kun je beter opdonderen. alle blood gang memberss zijn fucking pussy.en van ms 13 zijn homos. en grove street famillie en the balles zou ik voor de balles gaan want the balles zijn crips en the fucking grove street zijn bloods.fuck grovestreetfamillie. crip4life westcoastcrips Reageren
tjoef Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 I don't give a fuck[/font] Wat maken mij die 2 bendes uit, het is te ver van hier om er over te oordelen voor wie ik ben.(een ver-van-mijn-bedshow, om het proper te zeggen ) Laat ze elkaar maar rustig uitmoorden, ik geef er niet om. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 nou fuck the bloods en ms 13 ik ben voor de crip en als je problemen met crips hebt kun je beter opdonderen.alle blood gang memberss zijn fucking pussy.en van ms 13 zijn homos. en grove street famillie en the balles zou ik voor de balles gaan want the balles zijn crips en the fucking grove street zijn bloods.fuck grovestreetfamillie. crip4life westcoastcrips Humor als deze maakt mijn hele dag weer goed, thank you very much. Reageren
philip14 Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Wat boeit mij die lui nou weer.Laat ze mekaar maar lekker afknallen Reageren
Arjen Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 nou fuck the bloods en ms 13 ik ben voor de crip en als je problemen met crips hebt kun je beter opdonderen.alle blood gang memberss zijn fucking pussy.en van ms 13 zijn homos. en grove street famillie en the balles zou ik voor de balles gaan want the balles zijn crips en the fucking grove street zijn bloods.fuck grovestreetfamillie. crip4life westcoastcrips Humor als deze maakt mijn hele dag weer goed, thank you very much. Haha grappig is het he, als een nederlander dat zegt.. Reageren
Disturbed Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 nou fuck the bloods en ms 13 ik ben voor de crip en als je problemen met crips hebt kun je beter opdonderen.alle blood gang memberss zijn fucking pussy.en van ms 13 zijn homos. en grove street famillie en the balles zou ik voor de balles gaan want the balles zijn crips en the fucking grove street zijn bloods.fuck grovestreetfamillie. crip4life westcoastcrips Humor als deze maakt mijn hele dag weer goed, thank you very much. Haha grappig is het he, als een nederlander dat zegt.. Het is sowieso grappig als iemand het zegt eChte G4ngstahh sTylo, jewEets! Reageren
Ruwie Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 De gangs zijn er als doel gekomen om bescherming te bieden, en aan steun aan elkaar. Helaas werdt het steeds geweldadiger en begonnen ze in drugs en wapens te handelen. Als ze hun eerste doel hadden behouden had ik er niks op tegen gehad. Maar nou wel, ze moorden elkaar gewoon uit Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik stemde voor: Wat is een CripsenBloods??? :?. Ik weet echt niet wat het zijn je oke het zijn gangs dus toen dacht ik aal de cookooksclan en toen dacht ik van: ja het zal wel , als ze maar oprotten. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik stemde voor: Wat is een CripsenBloods??? :?.Ik weet echt niet wat het zijn je oke het zijn gangs dus toen dacht ik aal de cookooksclan en toen dacht ik van: ja het zal wel , als ze maar oprotten. Het is KluKluxKlan . En ik heb voor Crips gestemd maar dat is puur om de rappers die ik goed vind dat die erbij zitten en de kleur spreekt me meer aan haha Maar ik vind gangs eigenlijk onzin.. En mensen die opmerkingen maken zoals: Fuck Bloods crip the best blabla zijn gewoon DOM, een ander woord heb ik niet. Ten eerste heb je een reden? en ten tweede als je zo praat weet je niet wat er speelt want je gaat gewoon kapot daar om niks. Complete onzin.. Reageren
EXIT Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) gangs zuigen meestal, van die domme gang die mensen afknallen die vervelend zijn, terwijl ze zelf vervelend zijn, heb ze altijd al dom dom dom gevonden, neem nu de maffia: niet te hard opvallen, geen/weinig openbare vermoordingen, altijd in stijl. ook erg, maar een stuk ''vriendelijker'' als je begrijpt dat ze niet zo maar in het rond beginnen te schieten midde op straat. ik vind het ook dom dat in sa je met een neger speelt die bij een gang hoord. terwijl in gta VC/III je nog in je eentje moet doen. klinkt hard maar dit is mijn mening Bewerkt: 27 december 2007 door EXIT Reageren
LBG Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) nou fuck the bloods en ms 13 ik ben voor de crip en als je problemen met crips hebt kun je beter opdonderen.alle blood gang memberss zijn fucking pussy.en van ms 13 zijn homos. en grove street famillie en the balles zou ik voor de balles gaan want the balles zijn crips en the fucking grove street zijn bloods.fuck grovestreetfamillie. crip4life westcoastcrips Whahaaaaahahaha ''als je problemen met crips hebt kun je beter opdonderen''. Gaat ie ook nog een bende in een spelletje uitschelden. PS: Ik keur gangs niet goed en ik vind het ook belachelijk, maar het interesseert me wel. Het is namelijk raar dat iemand bereid is om te doden en te sterven voor iets wat neerkomt op een kleurtje en een wijk. Als je je er een beetje in verdiept zie je dat Bloods en Crips gewoon hetzelfde zijn, behalve de kleur en een paar kleine details. Bewerkt: 27 december 2007 door LBG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.