Jump to content

Crips of Bloods?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik stemde voor: Wat is een CripsenBloods??? :?:? .

Ik weet echt niet wat het zijn je oke het zijn gangs dus toen dacht ik aal de cookooksclan en toen dacht ik van: ja het zal wel :7 , als ze maar oprotten.

Het is KluKluxKlan ^_^ .

En ik heb voor Crips gestemd maar dat is puur om de rappers die ik goed vind dat die erbij zitten en de kleur spreekt me meer aan haha :puh:

Maar ik vind gangs eigenlijk onzin..

En mensen die opmerkingen maken zoals: Fuck Bloods crip the best blabla zijn gewoon DOM, een ander woord heb ik niet. Ten eerste heb je een reden? en ten tweede als je zo praat weet je niet wat er speelt want je gaat gewoon kapot daar om niks. Complete onzin..

Nee, het is eigenlijk Ku Klux Klan.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

15

• FerryN

6

• Clowntje_93

6

• Lua Lua 32

5

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet echt niet wat het zijn je oke het zijn gangs dus toen dacht ik aal de cookooksclan en toen dacht ik van: ja het zal wel :7 , als ze maar oprotten.

Het is KluKluxKlan ^_^ .

En ik heb voor Crips gestemd maar dat is puur om de rappers die ik goed vind dat die erbij zitten en de kleur spreekt me meer aan haha :puh:

En mensen die opmerkingen maken zoals: Fuck Bloods crip the best blabla zijn gewoon DOM, een ander woord heb ik niet. Ten eerste heb je een reden? en ten tweede als je zo praat weet je niet wat er speelt want je gaat gewoon kapot daar om niks. Complete onzin..

ik zou het niet weten maar google geeft in iedergeval geen resultaten bij het woord cookooksclan

ach ja zolang de koekoeksclan maar koekoeksklokken blijft repareren maakt het eigelijk niet uit

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Het is KluKluxKlan ^_^ .

ik zou het niet weten maar google geeft in iedergeval geen resultaten bij het woord cookooksclan

ach ja zolang de koekoeksclan maar koekoeksklokken blijft repareren maakt het eigelijk niet uit

Dat hadden we gedroomd moet je zeggen :7 .

• 1 year later...

Crips of Bloods, geen een van bijde. Crips en Bloods, erge gangs maar ik ben voor geen een van beide. Mijn voorkeur gaat naar G-Unit. :) Dat zijn tenminste geen uitslovers die stoer proberen te zijn. Mijn mening dan hé. :)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Whoa, Crips staan voor op onze gta peiling :puh:.

Ikzelf, vind dat er wel gangs mogen zijn, maar zonder geweld, maar als ik moest kiezen zou ik voor de crips gaan :Y.

LA, Atlanta en Texas rules!

Geplaatst:

Geeneen, en volgens mij is die hele gangoorlog, nu wel een beetje gekalmeerd hoor, In de jaren 90 met de rodney rellen enz was het veel erger. dus de chips of de bloot zuigen allebei

Geplaatst:
Geeneen, en volgens mij is die hele gangoorlog, nu wel een beetje gekalmeerd hoor, In de jaren 90 met de rodney rellen enz was het veel erger. dus de chips of de bloot zuigen allebei

Ja, rond '92 was het volgens mij toch op zijn 'hoogtepunt', maar de gangrellen komen nog steeds voor, je ziet zelfs dat bloods met crips omgaan etc.

Nu zijn het meer groepen die andere mensen plunderen en shit.

Geplaatst:

Ik doe maar voor Crips. Een vriend van me is voor Crips dus ben ik ook maar voor Crips. Maar niet echt dat ik daarvan verstand heb en die vriend die doet zeker op Habbo als Crips.

Geplaatst:

Ik heb een oude vriend van school beter leren kennen en die is ook lid van Crips. Hij loopt vaak met zo'n rood ding om z'n kin en nek en voor de rest is hij wel is betrokken bij enkele gevechten in verschillende randstad steden tussen de gangs die daar leven. Ik vroeg hoe je erin kon komen maar dat wist hij niet. :N

Geplaatst:
Ik heb een oude vriend van school beter leren kennen en die is ook lid van Crips. Hij loopt vaak met zo'n rood ding om z'n kin en nek en voor de rest is hij wel is betrokken bij enkele gevechten in verschillende randstad steden tussen de gangs die daar leven. Ik vroeg hoe je erin kon komen maar dat wist hij niet. :N

Crips is blauw, en niet rood :7 .

Bloods zijn rood.

Geplaatst:
Wat is een CripsenBloods???

Ooit gehoord van google?

Het zijn gewoon 2 gangs die een beetje ruzie hebben.

(btw) zeer laffe gangs.

Ik had namelijk ooit gezien op tv (zo'n programma dat die dingen onderzoekt) dat je bij een bloods groepje in Ne mocht komen als je een oma in elkaar sloeg...

Wat is een CripsenBloods???

Ooit gehoord van google?

Het zijn gewoon 2 gangs die een beetje ruzie hebben.

(btw) zeer laffe gangs.

Ik had namelijk ooit gezien op tv (zo'n programma dat die dingen onderzoekt) dat je bij een bloods groepje in Ne mocht komen als je een oma in elkaar sloeg...

Even anders verwoorden(het was laat :$)

Soms trappen ze diegene die erin wilt hartstikke verrot, en mocht je dna opstaan, ben je toegelaten :)

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...