Jump to content

Crips of Bloods?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ms-13:nee

crips:nee

bloods:nee

G-unit:nee

Pira:ja

ira:ja

ira en pira hebben het eerder op militaire bedoeld dan op burgers.

gebeurd wel is bij een bomaanslag van hun dat er burgers dood gaan.

• Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

15

• FerryN

6

• Clowntje_93

6

• Lua Lua 32

5

Geplaatst:

Onzinnig topic eerlijk gezegd. Zelfs té onzinnig voor NOTA. Who cares wat die gangs daar allemaal doen. Hebben wij er last van... NEE. Dus who care's als ze elkaar maar lekker door de kop knallen dan is iedereen blij. :7

Geplaatst:
Onzinnig topic eerlijk gezegd. Zelfs té onzinnig voor NOTA. Who cares wat die gangs daar allemaal doen. Hebben wij er last van... NEE. Dus who care's als ze elkaar maar lekker door de kop knallen dan is iedereen blij. :7

Das wel lollig, want er zijn gangs in Nederland, ook eentje genaamd 'Bloods', of het nageaapt is of het echt een deel van de 'echte' 'bloods' is weet ik niet, denk het niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Gevote : Stomme Afro Amerikaanse Gangs

Waarom? Omdat ik niks met gangs heb. Het is voor mij een soort van oorlog onder de burgertjes om te kijken wie sterker is. Ook hoor je verhalen over de Gangs over illegale Leden werving wat ik dan al helemaal absurd vind. De toelating in de gangs bestaat uit een goed pak klappen. Lekker rossen zoals ze het zelf ook wel zeggen. En er worden vaak onschuldige burger betrokken bij de vechtpartijen,schietpartijen die hun dan hebben. Dan heb ik zoiets. Ga lekker tegen over elkaar wonen en met stenen gooien ofzo. Het is een machtsspelletjes die nergens op slaat. De regering (politie enzovoort) en de normale burgers hebben er veel meer last van. Hun interesseert het niet. Als je wat te zeuren hebt kan je klappen krijgen.

@ Hierboven post van FerryN

Ik las net jou post nadat ik mijn post had gemaakt. En de Bloods hier in Nederland is geen ''neppe'' gang de bloods is juist bezig met het verspreiden van hun gang over de hele wereld. De bloods hier in Nederland is een Onderdeel van het orginele website. Ze zeggen ook wel dat ze leden werven via hun website dat als je erop zou gaan dat er een kans bestaat dat ze je IP tracen en je komen opzoeken (maar dat heb ik allemaal van discovery) Het lijkt me wel sterk, maar aangezien ik me toekomst niet in gevaar wil brengen ga ik niet op hun website, want het is toch altijd mogelijk dat het wel gebeurt.

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:
@ Hierboven post van FerryN

Ik las net jou post nadat ik mijn post had gemaakt. En de Bloods hier in Nederland is geen ''neppe'' gang de bloods is juist bezig met het verspreiden van hun gang over de hele wereld. De bloods hier in Nederland is een Onderdeel van het orginele website. Ze zeggen ook wel dat ze leden werven via hun website dat als je erop zou gaan dat er een kans bestaat dat ze je IP tracen en je komen opzoeken (maar dat heb ik allemaal van discovery) Het lijkt me wel sterk, maar aangezien ik me toekomst niet in gevaar wil brengen ga ik niet op hun website, want het is toch altijd mogelijk dat het wel gebeurt.

Hmm, zou best kunnen, maar reden dat ik niet echt geloofde dat het echt een deel van de Bloods waren is omdat de kans dat het van die neppe gappies zijn, netzoals sommige die zich zelf 'Tony Montana' noemen, ook neppe shit dus.

Het zou wel kunnen, maar of ze dat daadwerkelijk doen(met die website) weet ik niet, maarja, wereld is tegenwoordig erg gek :puh:.

Geplaatst:

Om via een IP een adres te achterhalen moet je contact opnemen met diegene's provider. En die zal je gegevens alleen delen op bevel van een rechter.

Geplaatst:

Geen paniek, die enorme knal die je net hoorde was geen gangwar.. Het topic is verplaatst naar Opinie en kwam een beetje hard neer.. ^^

Geplaatst:

Het gaat hier dus om welke gang je leuk vind ofzo? Het interesseert/boeit me niet, ik heb al genoeg documentaires gezien van die gangs, wat ze doen is meestal onmenselijk.

Geplaatst:
Het gaat hier dus om welke gang je leuk vind ofzo?

Mwa, het gaat meer om je mening over dit onderwerp.. ;) Aangezien de poll niet echt bij het onderwerp past is deze ook verwijderd.

Geplaatst:

Ik ga niet kiezen maar ik heb het idee dat de gevangenis niks helpt want waar ze op straat mee bezig waren gaat gewoon vrolijk verder in de gevangenis.

Geplaatst:

Ook als ze uit de gevangenis komen, dan hebben ze ook bijna geen andere keus, want geen ene bedrijf gaat een ganglid aannemen, dus belanden ze weer in de criminaliteit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...