RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 kan iemand mij leren hoe ik een eigen server met script krijg geef liever geen link maar leg het stapje voor stapje uit Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Die ga ik toch geven.. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Advanced_Server_Controls Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik kan niet goed engels dus begrijp dat niet Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Setting Up the Server[edit] Obtaining the Files The first step to setting up your samp server is to download the Windows Server files from the SA-MP downloads page you'll find the current version of the Windows Server files under the Windows Server header - click one of the download links to begin downloading, make sure to put the file somewhere where you can remember it easily. [edit] Configuring your Server Once the files have downloaded you'll need to extract them to an easy to remember folder (Recommended: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\). Check to see if you have files and folders in the same placing as shown in the animation Placement Enlarge Placement (See Placement). After making sure that your files are correctly placed you can now set up the server configuration. Find server.cfg in the root folder for your server files and open it in Notepad or other text editor. This file should appear to you as readible English. This file is for the configuration of your server, here you can specify if lanmode is on or off, the max players, the server port, host name, game modes, filterscripts*, weburl and your rcon password. [edit] server.cfg server.cfg is where you'll need to change your server to your liking, it may appear like garbage at first glance but it's actually very simple and clean to work with. See server.cfg for more information. [edit] Executing the Server Once you have configured your server you can run it. To run it you can simply just click samp-server.exe and your server will be running. If you have problems doing it this way try running it via command prompt. Ik zal dit even snel vertalen: Het verkrijgen van de bestanden. De eerste stap van het opzetten van een samp server is het downloaden van de server files van de http://www.sa-mp.com/download.php" target="_blank">download page. Server configureren. Als je ze gedownload hebt moet je ze uitpakken naar een makkelijk te onthouden folder. Vind server.cfg in de root server folder. Dit moet je aanpassen dat moet duidelijk zijn als je daar nog vragen over hebt hoor ik het wel. Sla hem nu gewoon op. Nu kan je de server starten dmv samp-server.exe te starten. ------------------------------------------------------------------------- Veel plezier nog meer vragen dan hoor ik het wel. PS Even snel en simpel vertaald. Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik kan niet goed engels dus begrijp dat niet Dan snap ik zeker niet waarom je uberhaubt een server wil hebben gezien het feit dat je toch waarschijnlijk veel engelsen gaat krijgen, en de meeste scripts ook engels zijn.. Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) In het vervolg zul je met SA-MP vaker moeten gaan werken met het Engeld.Als je er echt geen wijs uit zoek dan een site waar je Engels naar het Nederlands kan vertalen. Deze site bijvoorbeeld.Voer gewoon even je tekst in en selecteer van welke taal naar welke taal hij moet gaan vertalen en je hebt zo je tekst.Denk wel aan dingen als: I dont want to ask it to you. Dat word helaas : Ik niet willen toe vraag het aan jou.Dit is zonde maar ik hoop dat het toch wel zal lukken.Ik heb al even voor je de hele tekst met die site vertaald. Vestiging de Server [geef uit] Het verkrijgen van de Dossiers De eerste stap aan vestiging uw sampserver is de dossiers van de Server van Vensters van de sa-mp- downloadspagina te downloaden u de huidige versie van de dossiers van de Server van Vensters in het kader van header van de Server van Vensters zult vinden - klik één van de downloadverbindingen beginnen downloadend, ervoor zorgen om het dossier ergens te zetten waar u het kunt gemakkelijk herinneren. [geef uit] Het vormen van uw Server Zodra de dossiers hebben gedownload zult u hen aan gemakkelijk moeten halen om Geadviseerde omslag te herinneren (: C:\Program de Spelen Rockstar \ GTA San Andreas \ samp \ van Dossiers \). Controle om te zien of hebt u dossiers en omslagen in het zelfde plaatsend zoals aangetoond in de animatie Plaatsing Vergroot Plaatsing (Zie Plaatsing). Na het ervoor zorgen dat uw dossiers correct u worden geplaatst kan de serverconfiguratie nu opzetten. Vind server.cfg in de wortelomslag voor uw serverdossiers en open het in Notepad of andere tekstredacteur. Dit dossier zou aan u als readible Engels moeten verschijnen. Dit dossier is voor de configuratie van uw server, hier kunt u specificeren als lanmode of weg, de maximum spelers, de serverhaven, gastheernaam, spelwijzen, filterscripts*, weburl en uw rconwachtwoord is. [geef uit] server.cfg server.cfg is waar u uw server in uw het houden van zult moeten veranderen, kan het als huisvuil verschijnen eerst kijkt maar het is eenvoudig en eigenlijk zeer schoon om te werken met. Zie server.cfg voor meer informatie. [geef uit] Het uitvoeren van de Server Zodra u uw server hebt gevormd kunt u het in werking stellen. Om het in werking te stellen kunt u samp-server.exe eenvoudig enkel klikken en uw server zal lopen. Als u problemen doend het deze manier hebt probeer lopend het via bevelherinnering. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Advancegta Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) bedankt maar nu heb ik dit staan: echo Executing Server Config... lanmode 3 maxplayers 32 port 7777 hostname Rs-modder gamemode0 is-parachute gamemode1 gamemode2 gamemode4 weburl www.sa-mp.com rcon_password gtaman2 als ik dan server samp ofzo wil openen krijg ik dat zwarte schermpje 1sec en is weer weg wat doe ik nu weer fout Bewerkt: 23 oktober 2006 door Rs-modder Reageren
Azer Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Achter "lanmode" kan alleen een 0 of een 1 staan. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) hoezo ik heb geen vast internet en mijne heeft verbinding met beneden op lanmode 3 en als ik mij ip adreas inplaats van 7777 heb gedaan lukt het nog niet van dan doe ik sam-server exe maar dan gebeurt er niks oja ik zag ook op een website dat je een filterscript moet laden waar kan ik die laden Bewerkt: 23 oktober 2006 door Rs-modder Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 hoezo ik heb geen vast internet en mijne heeft verbinding met beneden op lanmode 3en als ik mij ip adreas inplaats van 7777 heb gedaan lukt het nog niet van dan doe ik sam-server exe maar dan gebeurt er niks oja ik zag ook op een website dat je een filterscript moet laden waar kan ik die laden # lanmode - Turning lanmode on will result in the server using more bandwidth, this mode makes the server a lot more accurate though. You can turn lanmode on by changing the value to 1 and you can turn it off by changing the value to 0. By default this is set to 0 ------------------------------------------------------------ Zoek volgende keer even. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 maar war laad ik nou het filterscript Reageren
Jarno Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Heb je al een server werkend? Nee dan kan je beter eerst dat doen en daarna pas een filterscript installeren. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 die krijg ik nou niet Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 die krijg ik nou niet Ja en we kunnen je moeilijk helpen als je niet zegt wat het probleem is. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 nou ik vul alles in sla het op open samp server exe krijg 1sec het zwarte schermpje en meer gebeurt er niet wat moet ik nou doen voor een server Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.