san andreas freak Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 :$ hay ik had ook een lueke landing gezien ik kanm net het zieken huis uit ik was namelijk dood geschooten maar toe in eens kam er at400 in de stad landen ik wist niet wat me overkwam maar gebeurt dat vaker ik had niks met die at400 gedaan maar het was wel een leuke stunt Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Erg mooi gedaan coz. Alleen duurt het nogal "lang", daarmee bedoel ik dat na de landing het nogal lang duurt voordat het volgende fragment begint. Maargoed het zag er mooi uit ga zo door. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Knap staaltje vlieg-/landwerk CoZ! Dat doe ik (en vele andere GTA spelers) je niet zo 1, 2, 3 na! Ik hoop nog meer soortgelijke dingen van je te zien! KUTGW! Reageren
Rekam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Mooi, ik weet zelfs niet eens hoe ik moet vliegen! Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Leuk filmpje, maar ik kan dit vliegtuig niet in mijn hangar vinden. bedoel je de hangar op verdant meadows?? zoja daar staat hij ook niet hij staat op las venturas airport en anders spawn je hem met een car spawner of de noobmode Bedankt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Heel goed gedaan! Zelf kan ik het niet denk ik. Ik ga het wel eens uittesten. Heb je hier misschien tips voor hoe je dit het best kan doen? Ik vond de mooiste landing de laatste op de Sherman Dam. Want dat is echt wel niet breed voor te landen. Doe zo verder! gta-freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.