Geplaatst: 22 oktober 200618 jaren comment_526460 veel mensen hebben al eens deze plaatjes gezien ik had er tot vandaag alleen nooit een filmpje van gemaakt *drumsl* and hier issie dan
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527588 Erg mooi gedaan coz. Alleen duurt het nogal "lang", daarmee bedoel ik dat na de landing het nogal lang duurt voordat het volgende fragment begint. Maargoed het zag er mooi uit ga zo door.
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527593 Knap staaltje vlieg-/landwerk CoZ! Dat doe ik (en vele andere GTA spelers) je niet zo 1, 2, 3 na! Ik hoop nog meer soortgelijke dingen van je te zien! KUTGW!
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527603 Leuk filmpje, maar ik kan dit vliegtuig niet in mijn hangar vinden. bedoel je de hangar op verdant meadows?? zoja daar staat hij ook niet hij staat op las venturas airport en anders spawn je hem met een car spawner of de noobmode Bedankt.
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527623 Heel goed gedaan! Zelf kan ik het niet denk ik. Ik ga het wel eens uittesten. Heb je hier misschien tips voor hoe je dit het best kan doen? Ik vond de mooiste landing de laatste op de Sherman Dam. Want dat is echt wel niet breed voor te landen. Doe zo verder! gta-freak2
veel mensen hebben al eens deze plaatjes gezien
ik had er tot vandaag alleen nooit een filmpje van gemaakt
*drumsl*
and hier issie dan