Ice Banana Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 LOL die is geod , Alleen haar linkerarm de splitsing van het "hout". verder zie ik geen negatieve punten,ik geef je n 7/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 In haar rechterarm. (Van ons links gezien) zit inderdaad een houtsplitsing. Rechts ook maar minder duidelijk. verder vind ik het een erg leuk idee, En verder is hij ook prima gelukt. 8/10 Pennywise Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Bedankt voor jullie rates plus commentaar. Alleen ik snap niet echt wat jullie bedoelen met houtsplitsing? Dat haar arm door de midden is hoort natuurlijk zo, maar waarschijnlijk zien jullie het anders. Graag zou ik willen weten wat jullie nou precies bedoelen met houtsplitsing want ik kom er niet uit. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik denk dat ze bedoelen dat het te duidelijk te zien is dat je het hebt ge-fotowinkeld, de overgang van huid naar hout is misschien ietwat te 'nep'. Bij haar rechterarm valt dat nog het meest op, en dan voornamelijk het bovenste 'hout rondje'. Als ze dat niet bedoelen, dan is het nog steeds mijn mening. Misschien ietwat meer schaduw toevoegen, maar dat is een suggestie van een leek. Edit: Of misschien zijn ze wat te bol? Vind dat altijd lastig te zeggen. Verder vind ik het wel goed gelukt en ook wel orgineel bedacht. Zoals ik al zei is het ietwat te duidelijk bewerkt, (muur qua graphics, niet qua idee) en dat is wat jammer. 7.5 Bewerkt: 23 oktober 2006 door Preddy Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik denk dat ze bedoelen dat het te duidelijk te zien is dat je het hebt ge-fotowinkeld, de overgang van huid naar hout is misschien ietwat te 'nep'. Bij haar rechterarm valt dat nog het meest op, en dan voornamelijk het bovenste 'hout rondje'. Als ze dat niet bedoelen, dan is het nog steeds mijn mening.Misschien ietwat meer schaduw toevoegen, maar dat is een suggestie van een leek. Edit: Of misschien zijn ze wat te bol? Vind dat altijd lastig te zeggen. Verder vind ik het wel goed gelukt en ook wel orgineel bedacht. Zoals ik al zei is het ietwat te duidelijk bewerkt, (muur qua graphics, niet qua idee) en dat is wat jammer. 7.5 Volgens mij bedoelen ze dat ook wel inderdaad, bedankt Preddy. Zoals je zelf ook al zegt ziet het er nu wat nep uit. Van echt huid naar het hout, maar daar oefen ik nog wel even op. Ik probeer dan van het lichaam wel een houten pop te maken zodat het op de ovale shapes begint te lijken. Reageren
Crankeye Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Eerste indruk: 6 Na goed gekeken te hebben: 7,7 Render: 6,4 Background: 5 Lettertype: 8 Eind cijfer: 6,8 +Het lettertype vind ik er best bij passen. -Ik vind Nicole kidman zoiezo al lelijk, maar hier is ze echt UBER lelijk. -Ik vind dat je nog iets meer kon doen bij de armen... zoals effecten gebruiken met houtvormen enzo. -De background ziet er iets TE normaal uit. Verder mooie sig, greetz Crank Reageren
M4X Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Goeie signature met leuke effecten, ze lijkt bijna echt een pop. Mijn enige punt is dat het gezicht er nog een beetje echt uit ziet vergeleken met de armen. Rating: 9/10 @Crankeye: nicole kidman is sowieso al uber lelijk, niet alleen op deze sig Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Bedankt voor het reageren jongens. Even ter verduidelijking, het ging mij meer om het effect bij haar nek, schouders en ellebogen. Ik heb daarom ook expres zo'n saai achtergrond gekozen en een dame uitgekozen die al een beetje in een puppetstand zat. Crankeye, dat Nicole Kidman hier nog lelijker op wordt lijkt mij duidelijk, als je van iemand een pop maakt wordt het er nooit mooier op. Maar het ging mij dus meer om het effect om van iemand een pop te maken. Aan de tekst en de achtergrond heb ik dus expres niet veel aan gedaan het ging om de puppet effect. De tekst heb ik er even neergezet zodat het voor jullie duidelijk was wat het moest zijn en wie het was. Dit is trouwens geen signature, maar een kleine art. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.