Jump to content

Wanneer moet je eten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA:SA uitgespeeld en ging eens bij de cheats kijgen, daar zag ik een cheat waarmee je nooit meer hoeft te eten. Nu vroeg ik me af (zal wel een domme vraag zijn), waarom zou je moeten eten dan?

(Food budget $9.00) :puh:

Geplaatst:

Omdat het zo is dat als je (te) lang achterelkaar SA speelt, dat er een bericht komt wat zegt dat je energie aan het verliezen bent en dat je moet geen eten. Als je dan niet eet, dan gaat er langzamerhand iets van je health af (of eerst vet als je dat hebt). Dan moet je dus eten. Maar als je niet zo lang achterelkaar speelt, dan krijg je dit bericht ook waarschijnlijk niet.

Geplaatst:

Als je niet meer eet, dan word je zwakker,(dus je Musclebalk gaat omlaag) en je verliest leven, dus je moet regelmatig een keer eten als je geen cheats wil gebruiken. :) Dus als je je spieren wilt behouden, moet je minstends 1 of 2 keer op een dag eten. Oja, en als je niet eet dan ben je ook sneller uitgeput. Eet ook niet te veel, anders word je te dik en dan raak je sneller uitgeput met rennen. Of je gaat natuurlijk overgeven als je teveel eet. Kortom je moet wel wat eten als je geen cheats gebruikt. ;) Als je de cheat gebruikt dan hoef je niets te eten. :)

Geplaatst:
Als je niet meer eet, dan word je zwakker,(dus je Musclebalk gaat omlaag) en je verliest leven, dus je moet regelmatig een keer eten als je geen cheats wil gebruiken. :) Dus als je je spieren wilt behouden, moet je minstends 1 of 2 keer op een dag eten. Oja, en als je niet eet dan ben je ook sneller uitgeput. Eet ook niet te veel, anders word je te dik en dan raak je sneller uitgeput met rennen. Of je gaat natuurlijk overgeven als je teveel eet. Kortom je moet wel wat eten als je geen cheats gebruikt. ;) Als je de cheat gebruikt dan hoef je niets te eten. :)

Even als aanvulling hierop: Je zult waarschijnlijk zelf nooit problemen hebben gehad met eten omdat je vaak genoeg saved. Als je saved, hoef je niet te eten. Dan gaan er dus ook geen spieren af. Dus als je moet eten (het spel geeft overigens zelf aan dat CJ honger krijgt), dan kan je ook even saven en is dat probleem ook weer opgelost. Waarschijnlijk dat je er daarom nooit mee te maken hebt gehad ondanks dat je GTA San Andreas al hebt uitgespeeld.

Geplaatst: (bewerkt)

als je ervanaf wil en je bent een cheater heb ik hier een handige chaet voor je(gebruik ik zelf ook altijd ;) ):

PS2:

Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X

PC:

AEDUWNV

XDoos:

X, White, Right Trigger, Y, Up, X, White, Up, A

als je deze cheat invoert hoef je nooit meer te eten.

met vele groet,

Boris H.

Bewerkt: door the gtasafan
Geplaatst:
als je ervanaf wil en je bent een cheater heb ik hier een handige chaet voor je(gebruik ik zelf ook altijd ;) ):

PS2:

Square, L2, R1, Triangle, Up, Square, L2, Up, X

PC:

AEDUWNV

XDoos:

X, White, Right Trigger, Y, Up, X, White, Up, A

als je deze cheat invoert hoef je nooit meer te eten.

met vele groet,

Boris H.

als je nou de allereerste post in dit topic leest zie je dat hij die cheat juist al zelf had gevonden, en daarom ook de vraag stelde, jou antwoord vind ik dus nogal dom (sorry) :puh::schater:

>>> Door Dutchy3010: Laten we het vooral gezellig houden! Niemand is hier dom.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...