Jump to content

2 Nieuwe Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb met behulp van een tut deze 2 signature's gemaakt!!

DMX

dmxwn8.jpg

Gradiet

gradietsigxn3.jpg

Graag RATE'S & COMMENT'S & TIPS

KING ROOM

Geplaatst:

DMX

Ziet er apart uit op het eerste gezicht, ik denk dat apart inderdaad het goede woord is. Wat ik erin zie is in ieder geval een man met een witte veeg voor zijn gezicht, een bruine achtergrond met tekst. Ik vind de Sig ook wel origineel, ik heb volgens mij nog nooit zo'n stijl gezien. Maar het geheel is opzich wel grappig. Voor de tekst heb je mooi plaats gemaakt in het zwarte hoekje linksonder. Ik heb wel een minpuntje, en dat zijn de blauwe strepen, die een beetje linksboven door de achtergrond heen staan. Dat vind ik niet zo mooi. Voor de rest, is hij netjes gemaakt!

Cijfers

Eerste indruk: 7.5

Achtergrond: 7.3

Kleuren: 7.3

Render: 7.8

Effecten: 7.8

Tekst: 7.5

Originaliteit: 8

Algehele indruk: 7.5

Eventuele bonus: 0.1

Aantal sterren: gfxsterren3hp8.gif

Gemiddeld een 7.7 voor deze.

Gradiet

Deze Sig vond ik eigenlijk op het eerste gezich al niet zoveel uitstraling hebben, ik vind hem dus niet echt mooi. Het ziet er het meest uit als een soort toekomstbeeld, met al die streepjes, en de achtergrond gaat van rood naar blauw. Ik zie in het midden daarvan trouwens ook nog wat paars. Maar ik vind hem gewoon niet mooi uitgepakt, een beetje te vaag allemaal...

Cijfers

Eerste indruk: 5

Achtergrond: 5.3

Kleuren: 6.3

Render: -

Effecten: 4.8

Tekst: 6.5

Originaliteit: 6

Algehele indruk: 5

Eventuele bonus: -

Aantal sterren: gfxsterren1nd8.gif

Zeker niet zo mooi als de eerste eigenlijk, deze een 5.6. Sorry, ik kan er ook niets anders van maken, ik vind 'm gewoon niet zo heel mooi. Misschien dat anderen deze stijl juist heel goed vinden, maar tot die groep behoor ik dan niet...

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

© 2006 - Froodooo Ratings

Geplaatst:

Bedankt Froodooo voor je uitgebreide post op mijn signature's!

Ik vindt die Gradiet ook niet echt mooi, maar ik heb hem met een TUT op de GTAFORUM gemaakt dus ik dacht dan post ik die ook er maar bij!!

De 1e heb ik ook met een tut geprobeerdt, misschien is er niet het goede uitgekomen maar ik vindt dit ook wel een leuke outcome!!

Bedankt Froodooo voor je Rate's & Comment's!!

Misschien nog meer!?

KING ROOM

Geplaatst:

DMX is erg mooi. De rook (ik neem aan dat het dat is) past erg goed bij de stijl van het persoon erachter. De gezichtspiegeling op de muur erachter maakt het ook erg bijzonder.

De text staat er goed op.

8.4/10 :klap:

Gradiet vind ik niet mooi. Ik heb er niet veel meer over te zeggen. Zoals je zelf al zij: Ik vindt die Gradiet ook niet echt mooi, maar ik heb hem met een TUT op de GTAFORUM gemaakt dus ik dacht dan post ik die ook er maar bij!!

Niet erg bijzonder. 5/10 Sorry maar hoger kan ik helaas niet gaan.

mvg, Pennywise

Geplaatst:
De rook (ik neem aan dat het dat is) past erg goed bij de stijl van het persoon erachter.

Ja dat is inderdaad rook!! Hij zit te Smoke!! Vandaar :sigaar:

Geplaatst:

DMX

Best mooie signature, alleen vind ik de rook er een beetje raar uit zien. Rechts zit er een dikke hoek in, net of je hebt gegumd. Ook vind ik de tekst een minpunt.

De stijl van de hele signature is mooi, daarom krijg je van mij een 7.3

Gradiet

Niet mijn stijl, totaal niet. Ook de kleuren vallen mij een groot tikkeltje tegen. Tekst eigenlijk ook :bonk: Van mij krijg je een 5.

Geplaatst:

Sig 1:

Leuke signature met die rook, er zijn weinig van dit soort sig's en dat maakt hem ook leuk. ik vind de background alleen wat matig, met die blauwe strepen en dat lichte gedeelte loopt niet zo mooi over in het donkere

Rating: 7/10

Sig 2:

Ook goed bedacht, en het loopt mooi over in elkaar. Het resultaat is alleen iets te scherp, misschien kan je deze wat minder scherp maken (filter-blur-gaussian blur met photoshop). Daarnaast zou een border mooi staan,

Rating: 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...