Jump to content

filmpje

police kops FBI

Recommended Posts

Geplaatst:

met fraps dit is een heel handig progamma maar je hebt een paar versies 1waarmee je 30sec kan filmen met geluid en 1 waarmee je oneindig kan filmen zonder geluid en 1 waarmee je oneindig kan filmen met geluid mar voor die moet je dokke

Geplaatst:

Een filmpje kun je maken met het programma Fraps. Mocht je niet uit de werking van Fraps komen, dan is er op dit Forum ook een handleiding waarin precies staat hoe Fraps eigenlijk werkt. Ik heb hem even voor je naar dit topic gekopieërd:

Zodra je Fraps hebt geïnstaleerd komt er rechtsonderin je bureaublad een pictogram van Fraps te staan. Met andere woorden betekent dit dat Fraps ingeschakeld is. Dan als je een spel opstart krijg je gele cijfers, wat je zelf ook al aangaf. Die gele cijfers betekenen dat je niet aan het opnemen bent.

Als je wilt weten met welke toest je de opname start, moet je eerst even dubbelklikken op het icoontje van Fraps. Je krijgt dan een scherm met wat opties, klik dan op movies. Als het goed is moet je ergens zien staan: Video Capture Hotkey, daar staat dan een toets onder. Met die toets kun je de opname starten, de cijfertjes worden dan rood.

Bij een trial-versie kun je slechts 30 seconden opnemen.

[bron] deze post van -Matthijs-.

Geplaatst:

Je kan het met Fraps doen, maar je geeft aan dat je een filmpje van een missie moet sturen. Filmpjes van missies staan al voor je op internet, namelijk op de site van Stuckgamer. Klik GTA: Sa aan, en daarna de missie. Stuur die link dan naar je vriend.

Geplaatst:

Even een vraagje over fraps. Als ik een filmpje maak met fraps, dan zijn mijn bestanden altijd heel groot.. :(

Een filmpje van een minuut of zo is soms al 70mb :bonk::bonk: ... Is dat normaal of doe ik iets verkeerds? Weet iemand mss hoe ik de grootte omlaag krijg, zonder de kwaliteit te veel te verlagen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...