Dukeman Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik snap niet hoe je je eigen ''Grove Gang'' in je auto krijgt.... Want ik heb ze wel ge-recruut....maar dan gaan ze er niet in... kan iemand mij alstublieft helpen? Groetjes, Dukeman >>> Door GTA-Sheep: Welkom op het forum, maar het gebruik van afbeeldingen die niets met het topic-onderwerp te maken hebben wordt niet zo op prijs gesteld . Ik heb hem dus even weggehaald en dan weet je het voor de volgende keer......<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik snap niet hoe je je eigen ''Grove Gang'' in je auto krijgt.... Want ik heb ze wel ge-recruut....maar dan gaan ze er niet in... kan iemand mij alstublieft helpen? Groetjes, Dukeman EDIT:Ik vind dat plaatje ietsiepietsie onnodig maar Zelf heb ik jouw probleem ook welles. Dan moet je nog een x op G drukken of wat dan ook jouw instelling is. Of even claxoneren, dat wil ook nog wel eens even helpen........ Bewerkt: 24 oktober 2006 door VWO-er Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 je moet met een geweer op je gang leden mikken rechter muisknop indrukken en dan op h of g drukken doe maar allebei heb je het op de pc dan moet je dit doen ja ik hoop dat je er wat aan hebt doei succes Reageren
Velaro Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik snap niet hoe je je eigen ''Grove Gang'' in je auto krijgt.... Want ik heb ze wel ge-recruut....maar dan gaan ze er niet in... kan iemand mij alstublieft helpen? Zorg dat de gerecruteerde Grove St.-Gangleden mee kunnen, en je ze niet kwijtraakt. Loop rustig en ga niet sprinten; Als jij in de auto gaat zullen ze normaal gezien automatisch instappen en zorg ook dat je niet per ongeluk op 'H' drukt, want dan zullen ze blijven staan waar ze staan omdat je dan tegen hen zegt dat ze moeten wachten tot je op 'G' drukt. Zorg natuurlijk ook dat je ze gerecruteerd hebt met rechtermuisknop en de 'G'. Reageren
Dukeman Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Bedankt voor JULLIE hulp! Groetjes, Dukeman Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 altijd als ze bij mij niet in de auto stapte schoot ik ze dood en recruteerde ik weer nieuwe gang members net zoland tot ze in me auto gingen zitten Reageren
Arto_one Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 hey Ik heb GTA SA op de ps2 en ik moet die missie doen dat ik gangmembers moet verzamelen en met sesar mee moet gaan, alleen ik kan die gasten maar niet recrouten, hoe moet dat ookalweer? weten jullie er wat op? Reageren
Preddy Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Op de PS2 recruit je Orange Grove gangleden met R1 + ▲ En welkom op het forum Bewerkt: 24 oktober 2006 door Preddy Reageren
Arto_one Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 OH oke relext bedankt man!! Alleen als ik dat doe vermoord ik die gasten:P Reageren
Preddy Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Oh, als je begint te schieten is dat natuurlijk fout . In dat geval moet je eens proberen met dezelfde knop, maar dan aan de andere kant van je controller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.