Jump to content

genoeg, snel

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar dagen geleden ipb gekocht maar nu heb ik de vraag kan ik heb op freehostia gebruiken en dat hij dan nog wel snel gaat? Want ik heb niks aan een sloom forum. En ik ben blut en moet dus weer werken om geld te verdienen voor een betaalde host.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt het doen maar een gratis host is natuurlijk minder snel. Als je een betaalde neemt, heb je meer ruimte, snelheid en vaak een .nl domein. Mensen vinden een site vaak beter als je kunt zien dat je er geld en tijd in gestoken hebt. Verder is PHPbb een gratis alternatief en velen malen sneller. Je kunt dus beter voor een betaalde gaan...

Bewerkt: door -Roy-
Geplaatst:

Waarom veel betalen voor een duur product en het dan op een of ander goedkoop hostingaccount zetten met geeneens een mooi domeinnaam? daar heb je toch niets aan. Kan je beter meteen goedkoop hosting erbij nemen.

Als je geen geld hebt voor hosting had je beter IPB niet aan kunnen schafffen en met gratis systemen zoals YaBB kunnen werken met een goedkoop hosting account.

Geplaatst:

excuses.

Eigen systeem moet je niet aan beginnen. Kost veel te veel tijd en in die tijd kan je gewoon werken om 1000 systemen te kunnen kopen.

Je kan dus beter gewoon gratis systemen gebruiken als YaBB en SMF.

Deze werken over het algemeen beter dan PhpBB

Geplaatst:
Deze werken over het algemeen beter dan PhpBB

Ik heb zelf nog nooit problemen ondervonden met PHPbb. Waar is deze mening op gebasseerd?

Geplaatst:

Oke bedankt ik ga nog even invisionfree gebruiken en ga daarna eens kijken hoe phpbb 3 word.

Als dat niet goed bevalt ga ik toch ipb kopen. Maar dan wacht ik wel tot versie 2.2.x uit is.

Geplaatst:

Waarom zou je daar op wachten? Als je het gekocht hebt, is volgens mij het updaten gratis. (pin me hier niet op vast)

Geplaatst:

Normaal gezien is upgraden gratis. Aangezien je IPB op een gratis host wil zetten, zou ik je aanraden je geld te spenderen voor een goede host met eventueel een tijdelijk gratis forum.

Dan kan je nog altijd voor IPB gaan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...