The Mafia Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb alles met de hand gedaan dus zeg niet dat hij simpel is Reageren
Thabit Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Lollig bedacht Hijs erg leuk alleen konden die blauw/groen/grijs rechts iets anders. Dat blauwe is ook niet echt mijn stijl. Origineel en goede tekst: 7/10. Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Je zei over MSN al dat je dit met de hand hebt gemaakt, en dat vind ik dan mooi werk, heel goed gedaan! Het is gewoon een rustig design, met vrolijke kleurtjes, en dat is opzich wel grappig. Over het algemeen dus wel leuk, maar ik vind het geen topsig ofzo, daar is hij me toch wat te simpel voor (ja, ik zeg het toch! ) Cijfers Eerste indruk: 7.5 Achtergrond: 7.5 Kleuren: 8 Render: - Effecten: 7 Tekst: 6.5 Originaliteit: 7.3 Algehele indruk: 7.3 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Dat is dus een 7.3! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Jammer dat je de grijze kleur erbij hebt gedaan. Alle felle kleuren aan de rechter kant en een grijze als laatst. Erg jammer, daar had je beter nog een andere felle kleur voor kunnen gebruiken. Verder vind ik hem best leuk. Je krijgt een 7.5 van me p.s. Ik ben ook bezig met paint om zo'n soort sig te maken. Ook met de hand, alleen zal het een hoop tijd in beslag nemen. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
The Mafia Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ben je al begonnen aan je layout met paint ? Reageren
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik vindt deze sig echt top gemaakt. al helemaal doordat die met de hand is gemaakt. de kleuren staan me wel aan ze zijn vrolijk en prikken niet in je ogen het is heel rustig zoals hierboven al eens is gezecht en je wordt hem niet snel zat.(ik teminste niet) de tekst is waarschijnlijk ook met de hand gemaakt en ziet er ook goed uit niet te breed zelfde hoogte. dit zou mij niet zo snel lukken. ik geef hem een 7,8/10 oftewel een 8-/10 kun je ook even vertellen hoelang je ongeveer bezig bent geweest?? grats Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb alles met de hand gedaan dus zeg niet dat hij simpel is Erg origineel! Je hebt er vast ook veel werk aan gehad! Ik ben zelf niet zo fan van die kleuren, maar dat is een 2e. De tekst past wel heel erg goed. Verder heb ik er niks meer op aan te merken... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ben je al begonnen aan je layout met paint ? Was ik mee bezig. Maar het probleem met paint is dat je alle ruimtes niet even groot kunt afmeten. Daarom moet ik blokje voor blokje gaan tellen... Daarom ben ik opnieuw begonnen. Maar over een paar weken denk ik dat hij dan wel klaar is. Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ben je al begonnen aan je layout met paint ? Was ik mee bezig. Maar het probleem met paint is dat je alle ruimtes niet even groot kunt afmeten. Daarom moet ik blokje voor blokje gaan tellen... Daarom ben ik opnieuw begonnen. Maar over een paar weken denk ik dat hij dan wel klaar is. Offtopic Size kan je wel makkelijk veranderen hoor. Je doet gewoon Afbeelding ==> Uitrekken/Hellen dan zet je de groote erneer en dan klaar. Ontopic: Voor met de hand zie je dat er veek tijd is aan gewerkt. Alleen jammer van dat grijze. een 7,5 van Dynamic Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.