gblolz Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 bij gta sa blijft de tijd op 13:00, hij gaat wel tot 13:59 dan heel snel 14:00 dan heel snel weer terug na 13:00 Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb ook een vraagje voor jouw: Heb je mods geïnstaleerd??? Als je dit gedaan hebt dan kan je vaak probleempies verwachten......... Reageren
Bling Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dan zou het toevallig zo kunnen zijn dat je Sobeit geinstalleerd hebt, dit is een cheat modificatie voor SA MP en dit zorgt ervoor dat de tijd altijd tussen de 13.00 en 14.00 uur blijft lopen. Om dit probleem te verhelpen moet je de bestanden van de Sobeit modificatie even verwijderen of in ieder geval uit de map halen waar je San Andreas geinstalleerd hebt. Ik weet dit omdat ik zelf een paar maanden geleden ook eens Sobeit gebruikt heb als aanleiding van verveling, eigenlijk raad ik je aan om er zelf ook mee te stoppen omdat je hiermee tijdens SA MP met Sobeit de pret nogal kunt bederven. Maarja, dat moet je natuurlijk zelf weten. Heb je helemaal geen Sobeit of een andere mod geinstalleerd? Zeg het dan even en dan kijken we verder hoe we je probleem kunnen oplossen. Reageren
gblolz Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dan zou het toevallig zo kunnen zijn dat je Sobeit geinstalleerd hebt, dit is een cheat modificatie voor SA MP en dit zorgt ervoor dat de tijd altijd tussen de 13.00 en 14.00 uur blijft lopen. Om dit probleem te verhelpen moet je de bestanden van de Sobeit modificatie even verwijderen of in ieder geval uit de map halen waar je San Andreas geinstalleerd hebt. Ik weet dit omdat ik zelf een paar maanden geleden ook eens Sobeit gebruikt heb als aanleiding van verveling, eigenlijk raad ik je aan om er zelf ook mee te stoppen omdat je hiermee tijdens SA MP met Sobeit de pret nogal kunt bederven. Maarja, dat moet je natuurlijk zelf weten. Heb je helemaal geen Sobeit of een andere mod geinstalleerd? Zeg het dan even en dan kijken we verder hoe we je probleem kunnen oplossen. dankjewel ik had sobeit ja ne nu werkt die wel.. heb m verwijderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.