brbgtaplayer Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik heb een keer de carols.dat van gta3 overschreven, maar ik heb een andere mod geinstalleerd, en ik wil de oude kleuren van auto's terug, maar ik ben vergeten een backup te maken ! kan iemand hem voor me uploaden? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Volgens mij staat hij al op gtagames.nl. -------------------------------------------------- Nee sorry, hij staat er niet op. Ik heb op het moment gta3 ook niet meer op mijn pc staan, dus ik kan het niet uploaden. Ik ga het zo meteen wel installeren denk ik, dus heb nog even geduld, en dan heb je het Bewerkt: 23 oktober 2006 door Killa-Billa Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 thanks ik zal wachten! Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Alstublieft: -->linkje Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) hartelijk bedankt! ik zal hem gelijk proberen! EDIT: yesyesyes, hij werkt! nogmaals bedankt! Bewerkt: 23 oktober 2006 door brbgtaplayer Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ok Normaalgezien werkt ie, doet hij het niet, dan zeg je het maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.