Jump to content

[WIP]RTS' Crane DM

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben deze vakantie maar weer eens een map gaan maken. Voor de eerste keer een DM map.

Het opvallende is dat ik een kraan objecten gebruik, die zijn erg smal en dus niet makkelijk om overheen te rijden. Hier alvast een screenshot:

mtascreen0003jq0.jpg

Geplaatst:

Het lijkt mij wel een mooie map , maar dit kan ik natuurlijk pas echt zeggen als ik hem gespeeld heb. Ik vind hem vanwege die kraan een beetje op Wankenstein DD lijken en die word nu bijna altijd gespeeld. Maar met welk voertuig speel je deze map? die objecten lijken me wat te smal om met een auto op te rijden en een Deatmatch map met motors gaat volgens mij ook niet werken. Als ik jou was zou ik hem nog een beetje 'opleuken'. Ook een leuk iets in Wankenstein DD : De jump naar tussen de twee stijgers om die RC voertuig te verkrijgen en zo heel gemakkelijk iedereen te vermoorden.Maar dan wel op een manier dat je er echt wat moeite voor moet doen net zoals in Wankenstein DD. Probeer op dat punt iets leuks en origineels te verzinnen en je hebt een prima Deathmatch map. Voor nu : Het ziet er goed uit en ik hoop hem binnenkort op de MR-Green te kunnen spelen. :cya:

Geplaatst:

Caddy's zijn de auto's die ik gebruik, die gaan er makkelijk overheen :D En ja dit is nog maar een WIP hé, er komt nog veel meer bij. Ik heb net weer eraan gewerkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...