.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Hallo allemaal, ik heb een filmpje gemaakt van 51 seconden (een klein deel voor een grote film van een clan) maar nu is mijn file al 213 mb! hoe krijg ik dit bestandje in godsnaam kleiner? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Het enigste wat ik zou kunnen verzinnen is opnemen in 30FPS ipv de standaard 60FPS. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Fraps neemt ruw materiaal op zonder compressie. Je zal je filmpje dus zelf nog moeten bewerken met een video bewerkings programma. Reageren
Bling Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Fraps staat erom bekend dat de opgenomen bestanden overdreven groot zijn, een manier om het ze te verkleinen is door ze met moviemaker te uploaden en ze vervolgens door moviemaker te laten verkleinen door op 'opslaan op de computer' te klikken. Deze optie bevindt zich onder het kopje 'Film afwerken' in de 'Filmtaken' balk die je ziet aan de linkerkant zodra je moviemaker opstart. Voor meer informatie kun je even naar mijn screen kijken die hieronder staat. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 maar, moviemaker ondersteunt geen avi, en fraps slaat op als avi Reageren
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dat lijkt me sterk. Avi is een standaard van Windows en dat programma is van Microsoft en zit standaard in Windows XP. Waarschijnlijk moet je als iets als importeren drukken. Je kan beter daarna ook meteen even je filmpje bewerken door lelijke stukjes weg te knippen. Aftiteling te plaatsen en een leuk muziekje erachter te zetten. Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Mischien heb je nog Windows Movie Maker 1 in plaats van 2.Maar dit zal wel niet . Ik heb een leuk programma gevonden waarmee het zou moeten lukken : Hier is de site. Het is VirtualDubMod en is 1.59 MB groot. Hier heb je de directe download link.Veel plezier nog met filmen Bewerkt: 23 oktober 2006 door Advancegta Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb virtual dub, maar hoe werkt het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.