Ringo Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 He mensen Ik heb een vraag over Wang Cars. Ik wil namelijk weten of je auto's in de showroom kan zetten (en dat ze daar ook blijven staan, dus als een soort grage) , zoja hoeveel. zonee is er misschien een ander gebouw waar ik heel veel auto's in kwijt kan? omdat ik de hoofdmissies al heb gedaan wou ik van alle 2-deurs, 4-deurs, muscle, street racers en sportauto's 1 exemplaar hebben, het liefst in 1 garage. bij voorbaat dank Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Een dergelijke grote garage is er nergens. Want al die voeruigen bij elkaar zal al snel oplopen tot een 100 stuk. In de hangar op het verlaten vliegveld kun je redelijk wat voertuigen opslaan. Over Wangcars kan ik kort zjn, nee. Hier kun je niet zelf voertuigen opslaan. Bewerkt: 23 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 He mensenIk heb een vraag over Wang Cars. Ik wil namelijk weten of je auto's in de showroom kan zetten (en dat ze daar ook blijven staan, dus als een soort grage) , zoja hoeveel. zonee is er misschien een ander gebouw waar ik heel veel auto's in kwijt kan? omdat ik de hoofdmissies al heb gedaan wou ik van alle 2-deurs, 4-deurs, muscle, street racers en sportauto's 1 exemplaar hebben, het liefst in 1 garage. bij voorbaat dank Je kan je eigen auto's voor zover ik weet niet in wang cars storen. Je kan ze misschien wel in die grote hangar op het vliegtuigkerkhof, maar pin me daar niet op vast. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) He mensenIk heb een vraag over Wang Cars. Ik wil namelijk weten of je auto's in de showroom kan zetten (en dat ze daar ook blijven staan, dus als een soort grage) , zoja hoeveel. zonee is er misschien een ander gebouw waar ik heel veel auto's in kwijt kan? omdat ik de hoofdmissies al heb gedaan wou ik van alle 2-deurs, 4-deurs, muscle, street racers en sportauto's 1 exemplaar hebben, het liefst in 1 garage. bij voorbaat dank Om je op je eerste vraag antwoord te geven, nee. Alleen de garages van je safehouses + de hangar van Verdant Meadows fungeren als een vehikel opslagplaats. Verder is er volgens mij ook een limiet van een 4-tal vehikels in 1 garage, waardoor je aan 1 garage/hangar niet genoeg hebt. Als je het spel op de PC hebt, is er geloof ik wel een mod te vinden die dit verhoogt naar een stuk of 20. Overigens is de Hangar op Verdant Meadows de grootste garage waar je vehikels in op kan slaan. Edit: Even wat doorgestreept wat niet waar is. Bewerkt: 18 december 2006 door Preddy Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Preddy En waar is die mod dan dat je meer auto's erin kan doen die zoek ik maar kan niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.