kurt Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja ik heb een verbinding tussen mij pc en tv ik kan beelden sturen naar mijn tv maar kan er wel nog geen ontvangen daarom ben ik ook van plan een tunerkaart te kopen ma kan iemand me alvast uit leggen hoe ik screenhots van gta SA kan maken (ik weet dat je in de game met een foto toestel kan foto's trekken ma zoiets bedoel ik niet net zoals je op pc op de toets prtsc drukt ) alvast bedankt Reageren
volvoboy Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Gewoon prtsc drukken maar wat voor een tuner kaart ga je kopen? want zo iets wil ik ook doen. Reageren
kurt Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 daar ben ik dus nog over aan het na denken de prijs een beetje vergelijken he als ik het vind zal ik het zeker zeggen "ik ben ook wat info aan het zoeken over tuner kaarten " Reageren
kurt Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ik heb er ene gevonden ma weetd e prijs niet hier is de link: URL sorry wist niet dat ik geen links mocht posten :unsure: Bewerkt: 7 november 2004 door kurt Reageren
Joriz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Kijk is op het tweakers forum inplaats van meteen reclame te maken voor een zeer slecht goedkoop B merk http://got.tweakers.net Daar staat diverse info Een goede TV kaart kost al snel meer dan 125 Euro. Je kan zo'n investering dus beter ergens anders in stoppen. Reageren
kurt Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja jij zou wel zeggen steek het geld ergens anders in maar wij hebben hier maar 1 tv dus als ik geen 2de tv wil kopen kan ik via die tunerkaart tv kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.