King Room Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik vindt het mooi met die kroontjes dus ik heb nog een signature gemaakt!! Met Background Zonder Background Graag Rate's and Comment's and TIPS King Room Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Pluspunt is in ieder geval dat de letters op dezelfde hoogte zitten nu, wat ik in je vorige versie niet mooi vond (heb ik daar ook gezegd). Het lettertype is ook wel goed, ook beter dan je huidige vind ik. Alleen het kroontje, ik vond het bij je vorige al ietwat neigen naar afkijken van Ferre, maar bij deze helemaal. Ook vind ik het kroontje niet mooi, doet wat afbreuk aan het plaatje. Over het geheel genomen vind ik toch je vorige (ofwel je huidige sig) beter dan deze. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Preddy Reageren
Thabit Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 't Is niks bijzonders. Zoiets kan een n00b ook maken, sorry dat ik het zeg. Ook vind ik dat kroontje beetje nageaapt van Ferre.. Sorry, te simpel.. 5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.