Vincenzo Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Onderwerp: Zelda Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Maakt niet uit Tijd van inlevering: z.s.m.
Vincenzo Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 OK, dat is goed . Wel zo spoedig mogelijk inleveren. En de mijne komt ook zo spoedig mogelijk.
Vincenzo Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Daan007 Kijk boven deze post Vincenzo Het voten kan beginnen! Er wordt tot en met 27 oktober gevoted. Om de mijne volledig te zien, klik er gewoon op. (Niet helemaal goed gelukt om in volledige vorm erin te krijgen. EDIT: Veel succes en moge de beste winnen. >>> Door RonaldVC: Stemmen t/m 27 Oktober.. Altijd de dag dat de battle begint plus twee volle dagen. <<< Oeps, ik dacht drie dagen na de dag dat de battle begon. Ik heb het veranderd. Bewerkt: 25 oktober 2006 door Vincenzo
.Scarface. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Daan007 gmv, je kan zien dat hij er meer aan heeft gedaan, al is er nog wel veel ruimte wat ongebruikt is.
King Room Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Daan007 gmv, je kan zien dat hij er meer aan heeft gedaan, al is er nog wel veel ruimte wat ongebruikt is. Stem: Daan007 Daar zit een mooie glow achter!!!! Eigenlijk is hier niet zo veel over te zeggen!! Alleen de lettertype van Daan kon wel wat beter!! Vincenzo Er zit wat overheen wat niet echt mooi is en de lettertype vindt ik ook niet echt mooi!!
Recommended Posts