Bradley H. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Hoi, ik ben bradley en ik ben nieuw hier op het forum, ik wil graag eventjes een tutorial posten, mag dat ? EDIT by Bradley H. tuurlijk mag dat mien jong Oke . 2DFX Tutorial Made By BradleyH. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Bradley H. Reageren
Blastov Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 De informatie over deze extra optie, is 100% voor GTA Martineza. Yeah right... Naja goede en grappigfe film-tut, zat je mij weer te naaien he met je zogenaamde underground tools\hexedtior, maar ooke zo ben jij. Reageren
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 maf begin postje maargoe interesant tutje ik ga het ook even proberen grats Reageren
Puma Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Welkom op het forum!!! Wat staat er in die tut van je; wat is 2DFX??? Ik wens je veel succes op het forum!! . Grtz, Puma. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Welkom op het forum!!! Wat staat er in die tut van je; wat is 2DFX??? Ik wens je veel succes op het forum!! . Grtz, Puma. Fijn dat ik met een open hart verwelkomd word op dit prachtige forum. Dezetut gaat over 2dfx, 2dfx zijn lampjes en bepaalde licht effecten. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ziekelijke tutorial Bradley . Alleen ik vind deze manier erg onhandig en onoverzichtelijk, ik wacht wel tot er een alternatief met een geiler tooltje bekend is . Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Leuke Tutorial, alleen snap ik er niks van.. Je hebt het goed uitgelegd daar ligt het niet aan, maar ik kan dat allemaal niet, zelfs niet met een goeie Film Tutorial.. Goed gedaan!! Reageren
Blastov Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Klupt ja, het is inderdaad lastig te begrijpen, kan ik me voorstellen. Je kunt het ook met Hex doen met dat is nog unhandiger. Naja in de toekomst zal vast wel een 2DFX IO ufzo komen. Oja, en ene G-EFX is ook in de maak. Reageren
SWYV Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ligt het aan mijn PC of aan Bradley dat die muiscursor zo hevig bibbert? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ziek, duidelijk, moeilijk etc. Maar erg mooi en ga zo door. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ligt het aan mijn PC of aan Bradley dat die muiscursor zo hevig bibbert? Ligt waarschijnlijk aan jouw pc, want ik heb hem net even gecheckt en de tut is correct. Het is inderdaad een moeilijke tutorial, om deze te violgen heb je wle ene uurtje of 2 nodig, om daadwerkenlijk iets ingame te hebben. Daarna is het simpel en maak je een 2dfx om de 15 minuten Reageren
Puma Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje ... Als ik een object ingame zet, en het wordt nacht, dan 'kleuren alle originele gebouwen mee',maar mijn gebouw straalt nog een beetje. Zegmaar: als het nacht wordt worden alle GTA:SA gebouwen ook een beetje donkerder, maar mijn gebouw niet, die blijft hetzelfde als als het licht is... Moet ik die dan ook nog een extra soort texture geven net zoals dat bij die auto's werkt met dat vuil, of chroom? Grtz Puma. Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje ...Als ik een object ingame zet, en het wordt nacht, dan 'kleuren alle originele gebouwen mee',maar mijn gebouw straalt nog een beetje. Zegmaar: als het nacht wordt worden alle GTA:SA gebouwen ook een beetje donkerder, maar mijn gebouw niet, die blijft hetzelfde als als het licht is... Moet ik die dan ook nog een extra soort texture geven net zoals dat bij die auto's werkt met dat vuil, of chroom? Grtz Puma. Wat heeft dit met de tutorial te maken Puma? In ieder geval komt dit waarschijnlijk omdat jij je diffuse color op wit hebt gezet, en dit niet standaard in SA is gedaan. Bij een Total Conversion maakt het niet uit zolang iedereen zijn diffuse color op wit zet, maar bij extra toevoegingen aan is dit verschil werk merkbaar. Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik snap het niet waarom ken mijn PC het niet afspelen ik heb gewoon Windows media player 10 kan iemand mischien de tut uploaden via Rapidshare want ik kan hem gewoon niet bekijken ik wil ook wat over dat 2dfx leren zie je Reageren
Blastov Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Je kunt hem hiero downgraden. Oja, het is gewoon een WMP 9 videocodec, dus.......hij zou het gewoon moeten doen als gij WMP 10 hebt (oja, downgrade WMP 11, dikke pwnage) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.