Jump to content

2DFX in San Andreas.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje :{ ...

Als ik een object ingame zet, en het wordt nacht, dan 'kleuren alle originele gebouwen mee',maar mijn gebouw straalt nog een beetje. Zegmaar: als het nacht wordt worden alle GTA:SA gebouwen ook een beetje donkerder, maar mijn gebouw niet, die blijft hetzelfde als als het licht is... Moet ik die dan ook nog een extra soort texture geven net zoals dat bij die auto's werkt met dat vuil, of chroom?

Grtz Puma.

Om even op jou offtopic post in te gaan, Dat effect maak je dermate van 'flags' in je IDE. Als je het laatste cijfer in je IDE regel verander naar 1(dacht ik), krijg je onderstaand efftect op je object te zien:

kkdkwakkockka-schaduw.JPG

Links heeft de flag 1, en rechts is een standaart IDE

Vrij gemakkelijk dus eigenlijk.

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst:

Cool, bedankt!

Maar zijn die plaatjes op verschillende tijden gemaakt, of heb je daar verschillende 'groottes' van Flags toegepast (omdat de bovenste donkerder is dan die eronder etc.)?

Sorry voor het offtopic gaan! Maar ik ben erg blij dat ik het nu weet want ik ben iets aan het maken en dat is namelijk een...

Anyway, dat zien jullie wel binnenkort!!

Geplaatst:
Cool, bedankt!

Maar zijn die plaatjes op verschillende tijden gemaakt, of heb je daar verschillende 'groottes' van Flags toegepast (omdat de bovenste donkerder is dan die eronder etc.)?

Sorry voor het offtopic gaan! Maar ik ben erg blij dat ik het nu weet want ik ben iets aan het maken en dat is namelijk een...

Anyway, dat zien jullie wel binnenkort!!

Op die screen zie je links het effect met flag op alle tijden van de dag, en rechts zie je het effect zonder flag op alle tijden van de dag.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Goeie tut hoor Bradley! :) Aleen vindt ik het zeer jammer dat je zo scheef reclame loopt te maken over je mod. Ik respecteer die mod helemaal niej 8)

Maarja, ga zo door verder! :)

Applemac...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...