Jump to content

in 1 week uitgespeeld !! maar nog steeds vet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu aan het auto inleveren de jetpack, bandito,hovercraft, en militair vliegtuig, dune(woestijn vrachtwagen) en al die andere dingen zijn vet cool. Vooral je auto upgraden in san fiero by de archangels ofzo iets kan je vette wagens bouwen met de jester byvoorbeeld .

oh ja ik heb wel in hovercraft gezeten maar hoe kan je hem houden ??,door autos inleveren of stat ie ergens . ik heb by de bike , en boat school alles goud :D

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben nu aan het auto inleveren  de jetpack, bandito,hovercraft, en militair vliegtuig, dune(woestijn vrachtwagen) en al die andere dingen zijn vet cool. Vooral je auto upgraden in san fiero by de archangels ofzo iets kan je vette  wagens bouwen met de jester byvoorbeeld .

oh ja ik heb wel in hovercraft gezeten maar hoe kan je hem houden ??,door autos inleveren of stat ie ergens . ik heb by de bike , en boat school alles goud :D

feli :rolleyes: , maar ik vind dat je saai bent om zo vlug met die missies door te komen, je moet van sa genieten gewooon en dat doe je niet want je wilt kei kei kei vlug in sf/lv zijn <_< .

Edit: maar ja wie ben ik. maar je bent wel de eenige op het forum die al klaar is,(met andere woorden de meeste spelen het spel rustig en dat is veel cooler) :D .

Bewerkt: door Spike
Geplaatst:
maar ik vind dat je saai bent om zo vlug met die missies door te komen, je moet van sa genieten gewooon en dat doe je niet want je wilt kei kei kei vlug in sf/lv zijn <_< .

Hoe weet jij nou of hij snel of langzaam door die missies heen gaat. Je kan er de hele dag achter zitten en dan al bij de 50/60 missies zitten. Langzaam aan dus..

Je moet niet te veel kritiek op anderen geven.

Geplaatst:
maar ik vind dat je saai bent om zo vlug met die missies door te komen, je moet van sa genieten gewooon en dat doe  je niet want je wilt kei kei kei vlug in sf/lv zijn <_< .

Hoe weet jij nou of hij snel of langzaam door die missies heen gaat. Je kan er de hele dag achter zitten en dan al bij de 50/60 missies zitten. Langzaam aan dus..

Daarnaast moet iedereen toch zelf weten hoe snel hij door het spel heen gaat. Naarmate je verder bent in het spel heb je leukere 'voertuigen' om het spel te verkennen...

Geplaatst:
maar ik vind dat je saai bent om zo vlug met die missies door te komen, je moet van sa genieten gewooon en dat doe  je niet want je wilt kei kei kei vlug in sf/lv zijn <_< .

Daarnaast moet iedereen toch zelf weten hoe snel hij door het spel heen gaat. Naarmate je verder bent in het spel heb je leukere 'voertuigen' om het spel te verkennen...

idd hij mag zelf toch wel wetel hoe hij het speelt B)

en ik heb het btw ook al uitgespeeld :) this nog steeds leuk ;) ben aan het uitzoeken hoe ik in area69 kom :D

Geplaatst:

Ieder speelt op zijn tempo en dat is het fijne aan dit spel.

Er is zoveel te zien en te doen.

Ik zit zelfs nog altijd in Los Santos maar ik doe Gta (tov andere spellen) altijd op mijn gemak .Vind het zelfs leuk dat je overal kan komen (met 4 sterren op je nek)en ben soms meer met van die idiote dingen bezig dan met de missies.

Maar het wordt nu toch tijd om naar het volgende deel te trekken.

greetz

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het ook zo snel mogelijk uitgespeeld alleen puur missies gespeeld om er lekker snel door heen te komen het verhaal boeit me niet.. gewoon lekker doen wat je zelf wilt. had hem donderdag gehaald dinsdag uitgespeeld ^ ^

Bewerkt: door Revan
Geplaatst:

Tering ik heb hem nu al een week en ben nog maar op 40%, terwijl ik toch behoorlijk veel speel. al 30 uur in totaal.

Dus als je hem in een week uitpspeelt hoe groot is je total playing time dan?

Geplaatst:
en ik heb het btw ook al uitgespeeld :) this nog steeds leuk ;) ben aan het uitzoeken hoe ik in area69 kom :D

Met The Black Project, armor en heel veel kogels? :-)

Ik vraag me af of je idd. nog steeds het complex in kan.

Geplaatst:
Edit: maar ja wie ben ik. maar je bent wel de eenige op het forum die al klaar is,(met andere woorden de meeste spelen het spel rustig en dat is veel cooler) :D .

Hoe kom je daar nou bij? Ik heb al van verschillende mensen gelezen die de storyline klaar hebben (ben zelf bij de laatste missie).

Daarnaast: er zijn ook mensen die altijd alleen maar doen wat 'de meeste mensen' doen. :-)

Geplaatst:

ik bedoel de ondergrondse basis eh ;)

meschien dat het kan met een legerauto en politie kleren want ventilatie systeem is afgesloten :(

Geplaatst:

ik bedoel de ondergrondse basis eh ;)

meschien dat het kan met een legerauto en politie kleren want ventilatie systeem is afgesloten :(

Die bedoelde ik ook, maar eerst zul je bij de ingang van de ondergrondse basis moeten komen...

Of die schacht open is hoef ik dus niet meer te proberen :-)

Politiekleding ben ik (nog?) niet tegen gekomen.

Geplaatst:

tijdens de missie heb je toch ook geen politiekleding gebruikt , scjhiet gewoon je weg erdoor ga naar ammu-nation pak een goeie vooraad en het lukt wel ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...