sanjoe Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb dringend hulp nodig bij de missie Arms Shortage.. diej missie lukt mij elke keer niet om te voltooien... of jullie misschien een paar tips kunnen geven.. thnxx.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Hier staat precies uitgelegd hoe je deze missie moet doen, inclusief nog een aantal tips erbij. Zo kom je er denk ik wel uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb dringend hulp nodig bij de missie Arms Shortage.. diej missie lukt mij elke keer niet om te voltooien... of jullie misschien een paar tips kunnen geven.. thnxx.. Uiteraard zijn daar tips voor te geven, dat brengt me dan gelijk in de gelegenheid om je te wijzen op WikiGTA, de grootste Nederlandstalige GTA-walkthrough. Daar kun je bijna alles vinden wat je nodig hebt, en dus ook tips voor elke missie. Voor de missie Arms Shortage kun je hier kijken: *KLIK*. Daar vind je de volgende tips: In deze missie zit een erg handig voertuig voor een latere missie van Ray, namelijk een kogelvrije Barracks OL, nadat je de wapens van Phil hebt gekregen, in de missie, moet je in de aanwezige Barracks OL stappen, rij hem naar je garage in Staunton Island, en ga weer terug, met een beetje geluk leeft Phil nog, anders moet je de missie opnieuw doen. Na de missie is de Barracks OL er nog steeds, alleen niet meer kogelvrij. Aan de Rhino die ook aanwezig is heb je niets, want hij is op slot. Na de missie is hij niet meer aanwezig en het is onmogelijk om hem eigenhandig naar je garage te duwen. Nadat je de verhaallijn hebt voltooid staat de Rhino er echter weer, en dit maal kun je er wel in. Er is een manier om de rocket launcher die er ligt te pakken. De Rocketlancher ligt op één van de containers die er staan. Naast die containers zie je ook een laag muurtje die erlangs loopt. Ergens bij het muurtje zou je ook enkele kartonnen dozen moeten zien staan langs de achterkant. Deze kan je gebruiken om op het muurtje te komen. Via dat muurtje kan je naar de containers teruglopen en erop springen. Pak dan de Rocketlauncher. Dit maakt de missie al een heel stuk makkelijker. Veel succes ermee! Edit: Ik ben natuurlijk veel te laat met m'n uitgebreide verhaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 zorg dat je goede wapens hebt en dat je de columbians doodschiet als ze in hun auto zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Er ligt een rocket launcher op een container, schiet er op los op de auto's en als ze al uitgestapt zijn komen ze met 3 of 4 naar binnen. Weer een rocket ertussen Easy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Er ligt een rocket launcher op een container, schiet er op los op de auto's en als ze al uitgestapt zijn komen ze met 3 of 4 naar binnen. Weer een rocket ertussen Easy Dit was al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Waarom moet je 6 topics achterelkaar bumben 'GTA Monster'?? Kijk even naar de data, alle topics zijn al ongeveer 2 maanden oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 weinig mensen posten nog voor GTA III, terwijl het toch een gaaf spel blijft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillFrenzy Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb dringend hulp nodig bij de missie Arms Shortage.. diej missie lukt mij elke keer niet om te voltooien... of jullie misschien een paar tips kunnen geven.. thnxx.. Uiteraard zijn daar tips voor te geven, dat brengt me dan gelijk in de gelegenheid om je te wijzen op WikiGTA, de grootste Nederlandstalige GTA-walkthrough. Daar kun je bijna alles vinden wat je nodig hebt, en dus ook tips voor elke missie. Voor de missie Arms Shortage kun je hier kijken: *KLIK*. Daar vind je de volgende tips: [*]In deze missie zit een erg handig voertuig voor een latere missie van Ray, namelijk een kogelvrije Barracks OL, nadat je de wapens van Phil hebt gekregen, in de missie, moet je in de aanwezige Barracks OL stappen, rij hem naar je garage in Staunton Island, en ga weer terug, met een beetje geluk leeft Phil nog, anders moet je de missie opnieuw doen. Na de missie is de Barracks OL er nog steeds, alleen niet meer kogelvrij. Dit is dus bullshit, dat heb ik getest. Je kan gerust de missie halen en er dan mee wegrijden. En dan is die nog steeds kogelvrij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.