Dx11 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) =ik kan het me haast niet voorstellen, ik heb zelf nog geen sniper dus kan het niet testen. gelijk mn 2e vraag, hoe kan je die sniper in los santos pakken, ik kan hem pakken dmv de jetpack maar ik wil niet cheaten dus hoe pak ik m daarboven? Bewerkt: 23 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Svenie Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik ga wel even kijken voor je. Ik maak een screen als bewijs. Dit kan je inderdaad met een sniper uitvoeren. Hier is de screen als bewijs: Die Sniper op het hospitaal kan je best wel bemachtigen, zelfs zonder cheats te gebruiken! Rij met een wagen naar Los Santos Airport en parkeer hem tegen het muurtje. Spring nu op het dak van je wagen en kruip over de muur, je kan nu 2 vliegtuigen kiezen, de Dodo en de Shamal. Neem één van de 2 en vlieg naar het hospitaal, probeer te landen en je kan de sniper nemen. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Svenie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 hij staat op de studio's in los santos, daar kun je met een trap komen Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 hij staat op de studio's in los santos, daar kun je met een trap komen ik weet waar hij is op een balkon van een gebouw in het noorden van los santos inderdaad, maar kan geen trap vinden? Reageren
Svenie Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Hier heb ik de screens! De trap bevindt zich net over de straat van het Market Station. (deze is op één van de screenshots aangeduid) Ik hoop dat je met deze screens de Sniper Rifle kunt vinden: De trap. De Sniper. Het uitzicht op de straat. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Svenie Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Je kan het met alle wapens, zelfs met dildo. Ik heb dat net eens geprobeerd. http://img338.imageshack.us/my.php?image=gtabewijs2fs8.png Bewerkt: 23 oktober 2006 door gtaboy107 Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik maak wel een screen voor je Delanoll. Even geduld! svenie heel erg bedankt.landen op zon dak lijkt me wel lastig... ik vraag me nu alleen nogsteeds af over welke trap neosyp het nou heeft. 1 grote fout van mij was, dat ik dacht dat er maar 1 sniper was in los santos, die in mulholland, dat was dus mijn fout, daar had ik het over hoe ik die dus kon krijgen. kan het zijn dat er een tijdje geleden alleen die ene aangegeven stond op wikigta? maarja allemaal heel erg bedankt ik zal nu die bij die trap gaan zoeken. >>> Door Dutchy3010: Niet dubbelposten, gebruik de EDIT-knop... Je bent actief genoeg om dat al te weten.<<< sorry dutchy ik was me er niet van bewust. ik weet waarom ik nooit van die andere snipers had gehoord, ik gebruikte deze kaart. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Delanoll Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ap_Sniper_Rifle Dit is een kaartje met de vindplaatsen van de sniper. Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ap_Sniper_RifleDit is een kaartje met de vindplaatsen van de sniper. als je hoger had gelezen had je gezien dat ik dat al weet, maar omdat ik eerst deze kaart gebruikte dacht ik dat er maar 1 was in los santos, het is wel een fijne kaart maar klopt dus niet helemaal. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Dukeman Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 =ik kan het me haast niet voorstellen, ik heb zelf nog geen sniper dus kan het niet testen. gelijk mn 2e vraag, hoe kan je die sniper in los santos pakken, ik kan hem pakken dmv de jetpack maar ik wil niet cheaten dus hoe pak ik m daarboven? jaja..dat kan Groetjes, Michael >>> Door Dutchy3010: Dat was al lang duidelijk in de bovenstaande posts. Voortaan iets meer inhoud in je posts aub<<< Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Nog nooit geweten dat je kon sniper-biljarten weten julie wel zeker dfat het geen mod is voor de geene die het willen proberen en het niet lukken dan is het een mod GreetZZ Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Nog nooit geweten dat je kon sniper-biljartenweten julie wel zeker dfat het geen mod is voor de geene die het willen proberen en het niet lukken dan is het een mod GreetZZ Tuurlijk is het GEEN mod, anders zou ik het niet gespeeld hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.