Jump to content

stelen

police kops FBI

Recommended Posts

Geplaatst:
:?

hoe steel je een auto of vliegtuig als ze op slot zijn?? :?

vliegtuigen zijn behalve het grootste vliegveld allemaal open, daar gaan ze later in het spel pas open, gesloten auto's kan je naar je garage slepen (dmv towtruck) dan de deur dicht laten gaan, weer open doen en de auto is open.
Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb ik slecht nieuws voor je, dan kan je ze helaas niet stelen. Sommige auto's zijn nou eenmaal op slot, en zullen nooit opengaan, maar de vliegtuigen op de vliegvelden gaan volgens mij open als je de Flying School hebt voltooid. Klik op de link hiervoor als je daarover meer informatie wilt hebben.

[Edit] Even te laat...

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

dmv towtruck waar vindt je die ergens

en hoe kan je die aan een andere auto vastmaken

Geplaatst:

Je hebt een voertuig in SA (meer kan ik je over dat voertuig niet vertellen omdat ik hem niet ken) waarmee je auto's kan slepen. Als je die hebt rij je naar een auto die op slot staat toe en sleep je die vervolgens naar je dichtsbijzijnde garage. Zet hem daarin en als de deuren weer opengaan is de desbetreffende auto open :) .

Heey zou het ook niet lukken met de "staak" op een tractor?

Mastertuner :D

Bewerkt: door Mastertuner

Dat kan inderdaad met de Tractor, maar ook met de TowTruck. Als ik zou kiezen zou ik de laatste doen, omdat die aardig sneller kan rijden dan de Tractor.

Overigens staat hoe je een auto sleept met deze auto's wel in het besturingstopic, onder 'Takelwagen', mocht je dat nog niet weten.

Bewerkt: door Preddy

Ik denk dat jullie dit voertuig bedoelen: towtruck. En op deze pagina staat de besturing van de towtruck. De locatie van de towtruck staat op deze pagina.

gta-freak2 :cya:

EDIT: net iets te laat!

Bewerkt: door gta-freak2
Je hebt een voertuig in SA (..)

Je kan met de Tractor en de Towtruck wagens verplaatsen, deze bedoelde je denk ik, ook met de Packer lukt het wel mits je voorzichtig rijd.

dmv towtruck waar vindt je die ergens

en hoe kan je die aan een andere auto vastmaken

Je ziet hem veel rijden op de snelweg naast het strand die het dichtst ligt bij Grove Street, ben de naam even kwijt. De Tractor vind je daarentegen veel op het platteland, zoals in Blueberry. Let wel op dat je niet door de bochten vlamt, want je wagen kan er dan afvliegen.

hoe bedoel je met naar de garage slepen gaat ie dan open??

Als je een voertuig voor de garage zet gaat deze automatisch open, zet de desbetreffende wagen erin die op slot zat, laat de garage even open en dicht gaan en hij zal open zijn.

Ook dacht ik dat je met het Valet Uniform automatisch alle wagens kon opendoen, mits je die zijmissies al voltooid hebt. Deze kan je starten na de missie '555 We Tip'. De vliegtuigen gaan open als je je piloten license hebt.

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...