Jump to content

Rollercoaster tycoon 3 install

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb deze week roller coaster tycoon 3 gekocht, ik wilde hem gaan installeren en hij vroeg om de serial code. Nu heb ik de installatie afgesloten en de serial code gepakt. Als ik de installatie weer opstart krijg ik een fout namelijk deze:

An error (-5003 : 0x8004ace8) has occurred while running the setup.

Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications. If the error still occurs, please contact your vendor: Atari

Nu weet ik dat er nog iets van die setup ergens in het register staat en kan het daarom niet openen. Weet iemand hoe ik dat eruit krijg?

• 1 maand later...
Geplaatst:

uhmm mischien moet je als je rollercoaster 3 installeert eerst alle andere programma's afsluiten en dan pas de installeren opstarten want dat staat ook in de fout medling en om te kijken of er iets van rc tycoon 3 opstaat moet je in de software lijst kijken.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
je moet in de register vermeldingen de backup van roller coaster verwijderen

Ik heb het zelfde probleem. Maar, waar staat die backup?

Geplaatst:

in de register, maar daarin moet je niet gaan zitten kloten, als je de verleiding niet kan weerstaan:

start -> uitvoeren -> typ in: regedit

dan moet je ff zoeken

Geplaatst:

Bij mij doet rct 3 het nou helemaal niet meer goed. Hij stopt er steeds mee terwijl de cd regelrecht uit de winkel komt. Als ik aan het spelen ben dan staat er ineens er is een fout opgetreden het programma moet worden afgesloten.

Klik Hier Voor Screen

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb dat probleem bij call of duty uo ik kan hem er niet meer af halen maar ontopic:mischien moet je ff je computer herstelle naar de dag voor dat je rct3 kocht :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...