Puma Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Echt, je lacht je echt kapot!!!! Zo grappig is de screen niet, maar het ziet er echt heel droog en grappig uit xD!! Klik hier en zeg wat je ervan vindt. Have Fun, Grtz Puma.
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Uhm... Is dit een grap ofzo? De link doet het niet. Erg geinig dat wel. maar volgensmij is het niet datgene wat jij bedoelde of wel? Edit: Hij doet het nu wel. Inderdaad erg droog ja. Mij gebeurt het ook wel eens als ik tegen een muur oprijd met een motor. Maar het is dan maar net het punt dat je een screen maakt, en dan nog maar de vraag of deze dan ook goed gelukt is. En dat is hier dus wel het geval. Pennywise's conclusie: Opzich leuk verzonnen, Maar het gebeurt wel vaker, Iets nieuwe is het voor mij niet. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown
NIELS_ Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Echt, je lacht je echt kapot!!!! Zo grappig is de screen niet, maar het ziet er echt heel droog en grappig uit xD!!Klik hier en zeg wat je ervan vindt. Have Fun, Grtz Puma. Euh, bij mij laad hij niet Nu wel! lol, wel droog, en misschien niet een nieuw topic waard Bewerkt: 23 oktober 2006 door NIELS_
King Room Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dat is een Bug in MTA!! Dat kan iedereen overkomen!!
RTS Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Hier hebben we het MTA Pic. Topic voor: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=21446 Het is gewoon de Blue (?) Hell bug
Recommended Posts