Dukeman Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Kijk dit even: DIT! Waar kan je die Auto krijgen? Alvast bedankt.. :$ Groetjes Michael Reageren
Velaro Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Kijk dit even: DIT!Waar kan je die Auto krijgen? Alvast bedankt.. :$ Groetjes Michael Heb even gezocht op een bekende GTA-Downloads-site en heb hem bijna meteen gevonden. Je kan hem hier downloaden, het is de eerste die je vind op de pagina, maar waarschijnlijk komt hij er automatisch op. Als je nog vragen hebt omtrend de installatie zeg je maar iets. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Op deze pagina staan een hoop caddilac ciens, in allerlij stijlen. Van gewoon tot getuned. Edit: Velaro was me voor Bewerkt: 23 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Rekam Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Op deze pagina staan een hoop caddilac ciens, in allerlij stijlen. Van gewoon tot getuned.Edit: Velaro was me voor Wel mooi gevonden, maar dit zijn volgens mij geen downloads? Reageren
SWYV Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 volgens me is die zwarte auto van de maker JVT, ik ken zijn stijl aldus is het een Cadillac Cien shark ofzo Reageren
Dukeman Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Bedankt iedereen voor jullie hulp Groetjes, Michael Reageren
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 als ik naar zo'n auto kijk denk ik: WAAROM HEB IK GTA NIET OP DE COMPUTER GEKOCHT? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.