DenkaanHenk Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Hey ik vind de torso van Mike toreno en Woozie echt cool(het vest) Waar kan ik deze vinden ? En als het niet in GTA San Andreas zit. Is er dan een mod voor ? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Deze zijn inderdaad niet als dergelijke te koop bij de kledingshops in san andreas. Er zal vast wel een mod voor zijn. Je zou Hier eens kunnen zoeken. Succes! Pennywise Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) De toRso van toreno is er als het goed is wel .. bij zip ..alleen dan is hij knal rood Dus alleen de kleur is anders Bewerkt: 23 oktober 2006 door BigM Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 dacht het niet toch? in vice city heb je nog codes dat je een opdrachtgevers skin krijgt. maar in san andreas heeft R* dat niet gedaan. ik denk dat ze niet willen dat je teveel op een opdrachtgever lijkt. met vele groet, Boris H. Reageren
Rekam Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Zou je het niet uit GTA3.img kunnen halen en het zo kunnen aanpassen dat het te koop is in de winkel? Mss dat een professionele modder hier wel raad mee weet! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb een probleem met deze mod. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...file&id=631 Hoe moet ik deze mod instaleren. Er zit geen readme bij. Dus daar heb ik niks aan. Ik wil hem graag hebben please. Het is 1 klein bestand maar ik weet niet wat ik er mee moet doen. Bewerkt: 23 oktober 2006 door denkaanhenk Reageren
Bling Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik heb een probleem met deze mod.http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...file&id=631 Hoe moet ik deze mod instaleren. Om deze mod te kunnen instaleren heb je de IMG Tool nodig, als je deze nog niet hebt kun je hem hier downloaden. Zet de IMG Tool vervolgens in de map Rockstar Games\GTA San Andreas\models en open hierna het bestandje player.img met de IMG Tool. Zodra de IMG Tool geopent is druk je op F2 en hier typ je de naam van het bestand in dat vervangen moet worden, in jouw geval is dit dus suit1blk.txd. Druk hierna op enter en dan zoekt IMG Tool het bestand op, dit duurt maar 1 seconde. Druk nu met de rechtermuisknop op dat bestandje en selecteer vervolgens replace. Nu selecteer je het bestandje met dezelfde naam die je gedownload hebt. Als je dit gedaan hebt kun je de IMG Tool sluiten en San Andreas opstarten. Als je San Andreas hebt opgestart ga je naar de Victim en selecteer je bij kleding Torso, vervolgens Black Jacket en dan moet CJ als het goed is de gedownloade trui dragen. Voor meer informatie heb ik nog wat screens gemaakt van de hierboven besproken dingen. Als je eventueel nog wat vragen hebt kun je ze altijd stellen over pm of gewoon in dit topic. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb ook eens gekeken bij die link van Pennywise-The-Clown, is dat alleen op PC die kleing die daarop staat of kan dit ook op Xbox en PS2? Mastertuner Reageren
Jowx Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb ook eens gekeken bij die link van Pennywise-The-Clown, is dat alleen op PC die kleing die daarop staat of kan dit ook op Xbox en PS2?Mastertuner Dat is een modificatie en die kunnen alleen toegespast worden op de PC-versie, dus die kleding is niet voor de PS2 en Xbox. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.