jorrit Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik hoop dat er mooie auto's erin zitten En als er vliegtuigen er in zitten. En Ik hoop ook als er leuke missies En als er mooie Save huizen zijn En als er leuke mini-games in zitten En als het een leuke stad is:*D En als er leuke stuns zijn En wat vinden jullie leuk of wat de doen is vertel het
icep0wer Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Mag hier A.S.A.P een slotje op?? Dit is het 3e topic al.....
justinW Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik hoop vooral dat als je hem 100% heb, dat je dan alsnog een helehoop doen kan net zo als SA en dat je dan ook nog eens nadat je 100% hebt dat je dat elke missie kan doen die je maar wilt Justin W
BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 gijzelingen voor geld en dat dan een swat eenheid er aan te pas komt etz.
brbgtaplayer Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ja lachen, maaruh zoals MX4 al zei, er is al een topic over die helemaal volgepost is.
BangBros Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ik denk dat GTA IV hele mooie beelden zal hebben totaal anders dat is wat ik denk... want als PS3 uitkomt kunnen ze het spel ook veel mooier maken zoeits als Saints Row zeg maar Sam Houser heeft zelf gezegt '' Door de hulp van de PS3 kunnen we onze GTA series beter bewerken meer realisticher maken'' Dus ik denk dat GTA IV echt de game van het jaar zal worden het word 1 groot GTA spel met de behulp van een PS3 word het spel echt realisticher en veel mooier maarja dat zullen we binnekort wel zien maar ik ga geen PS3 aanschaffen dat komt mij veel te duur uit dus ik denk dat ik maar voor de XBOX 360 ga het schijnt dat XBOX360 ook beter is dan een PS3 en het is zelfs goedkoper... GTAPROF1
White Gold Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ik kijk in ieder geval nog wat ik koop, maar dat ik wat koop is zeker. Als je maar kan vliegen dan vind ik het best
Isafdar Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Weet je wat mij nou vet lijkt dat ze alle steden die ze tot nu toe hebben aan elkaar verbinden (Liberty City, Vice City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas en dan ook nog Carcer City), met wegen en vliegtuigen en treinen enzo. dat het 1 heel land wordt. (vette fantasie). Dit zal helaas niet gebeuren omdat dit een total nieuwe game word met andere steden, want de Triologie is fgesloten, maar wel vet
White Gold Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dat lijkt me zeker heel vet, en ik hoop dat dat ook nog eens 1 keer komt
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Het zou me ook wel gaaf lijken als je net zoals het empire building aka vice city stories dat nu weer kan doen maar dat je daar dan verder mee kan gaan tot zelf kompleet alles bouwen en inrichten maar dan niet zoals the sims 2 ofzo die uitgebrijde manier maar gewoon dat je zelf de dozen en banken plaatst
White Gold Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik heb geen PSP maar empire building lijkt me zeker gaaf! Het ASSET gedoe uit VC owned gewoon!
Toni Caprioni Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik hoop dat er veel nieuwe dure auto's in zitten. Tuurlijk ook oude stomme schroothopen op wielen om alles realistisch te maken. Meer verschillende voetgangers en ook verschillend die in een beeld rondlopen, dat je niet allemaal dezelfde vrouwen zie lopen. Ik hoop ook dat de graphics beter dan het beste wordt en dat er nieuwe vliegtuigen, boten en motors in komen. Ook hoop ik op een hele grote stad of misschien wel staat met veel leuke plekken. Verschillende dorpen, landschap, steden en eilanden, net zoiets als GTA SA alleen dan groter, meer verdeeld van elkaar en mooier + realistischer. Ik hoop dat er veel minigames komen en veel missies te doen, een stuk of 150 is wel genoeg. Ik hoop dat de Empire Building weer tevoorschijn komt en dat je je eigen familie kan opbouwen zoals de Leone Family. Ik hoop dat business en family centraal komen en dat er meer bedrijven in komen dan GTA VC. Of in een groot woord = alles!
Maxis Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik hoop dat het net zo groot wordt als GTA SA of zelfs groter, maar dan niet alleen stad maar okl countryside en woestijn, en als het kan weer een Area 53
.Levi. Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik kan niet meer zeggen dan alleen dat dit topic verdacht veel lijkt op dit topic. Bij deze, topic gesloten.
Recommended Posts