ACID Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 eey, ben al een halve dag een halfpipe proberen te maken met ramps, maar dat lukt niet, weet iemand hoe ik een goeie halfpipe maak ? Reageren
Advancegta Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Je moet natuurlijk goed de controls weten van de Map Editor dit is het belangrijkste : End : Het voorwerp gaat omhoog. Delete : Het voorwerp gaat omlaag. Shift + End / Delete : Je voorwerp gaat bewegen , blijf wat proberen tot het op de goede positie staat. Pijltje Links / Rechts : het voorwerp gaat naar links of rechts. Pijltje Omhoog / Omlaag : Je voorwerp gaat naar voren of naar beneden ; Onthoud dat dit het voorwerp niet omhoog of naar beneden laat gaan. Verder moet je eerst goed kiezen welke onderdelen je gaat gebruiken voor je halfpipe. Je kan schansen gebruiken maar Ik denk dat het beter met de onderdelen kan doen die ook in Halfpipe Vine V2 worden gebruikt. Hier heb ik nog wat screens van een zeer geslaagde halfpipe. Als ik jouw was zou ik de onderdelen gebruikt die in de onderste screen zichtbaar zijn , helaas weet ik niet uit mijn hoofd waar je die kan vinden in de Map-Editor dus daat moet je even voor zoeken Edit @ Hieronder : Je hebt helemaal gelijk ! Alleen ik heb dit op mijn laptop gebasseerd en daar zit twee toetsen onder End Home , Op de computer (Waar ik nu dus op zit) Zit op die plaats Delete en op die manier heb ik het verward. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Advancegta Reageren
RTS Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 @Advance, bij mij is Delete het verwijderen van het object. Bij mij gaat bij Home het object omhoog en bij End omlaag. Reageren
ACID Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Je moet natuurlijk goed de controls weten van de Map Editor dit is het belangrijkste : End : Het voorwerp gaat omhoog. Delete : Het voorwerp gaat omlaag. Shift + End / Delete : Je voorwerp gaat bewegen , blijf wat proberen tot het op de goede positie staat. Pijltje Links / Rechts : het voorwerp gaat naar links of rechts. Pijltje Omhoog / Omlaag : Je voorwerp gaat naar voren of naar beneden ; Onthoud dat dit het voorwerp niet omhoog of naar beneden laat gaan. Verder moet je eerst goed kiezen welke onderdelen je gaat gebruiken voor je halfpipe. Je kan schansen gebruiken maar Ik denk dat het beter met de onderdelen kan doen die ook in Halfpipe Vine V2 worden gebruikt. Hier heb ik nog wat screens van een zeer geslaagde halfpipe. Als ik jouw was zou ik de onderdelen gebruikt die in de onderste screen zichtbaar zijn , helaas weet ik niet uit mijn hoofd waar je die kan vinden in de Map-Editor dus daat moet je even voor zoeken Edit @ Hieronder : Je hebt helemaal gelijk ! Alleen ik heb dit op mijn laptop gebasseerd en daar zit twee toetsen onder End Home , Op de computer (Waar ik nu dus op zit) Zit op die plaats Delete en op die manier heb ik het verward. hoe maak ik dan zo'n goeie halfpipe ? p.s. soms staat er in een server dm, wat bedoelen ze hiermee ?(geen deathmatch toch ?) Bewerkt: 26 oktober 2006 door ACID Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Met DM word gewoon DeathMatch bedoeld. Een andere term voor DeathMatch is Destruction Derby (DD). Dit vanwege het feit dat het in principe de allereerste en bekendste DeathMatch map. Na verloop van tijd zijn er zeer veel varianten op Destruction Derby gekomen zoals de populaire map Wankenstein DD. Door DD erachter te zetten weet iedereen meteen dat het om DeathMatch gaat omdat ze meteen aan Destruction Derby denken. Reageren
ACID Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Met DM word gewoon DeathMatch bedoeld. Een andere term voor DeathMatch is Destruction Derby (DD). Dit vanwege het feit dat het in principe de allereerste en bekendste DeathMatch map. Na verloop van tijd zijn er zeer veel varianten op Destruction Derby gekomen zoals de populaire map Wankenstein DD. Door DD erachter te zetten weet iedereen meteen dat het om DeathMatch gaat omdat ze meteen aan Destruction Derby denken. ok thx en hoe maak ik dan zo'n half pipe ? Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb even een plaatje voor je gemaakt met paint , zoals je kan zien is de linkerkant beter gelukt als de rechter. Je plaatst een platte weg , daarna maar je hem telkens een beetje hoger , alleen een kant alsof je een brug oprijd. Ik ben ervan overtuigd dat het met mijn kaartje wel zou lukken. Voor de benodigde knoppen zie mijn andere post die ik hier heb geplaatst. Reageren
ACID Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) op die ene foto zie ik een houten weg, bestaat dat dan ? en zo ja waar kan ik deze vinden ? Bewerkt: 26 oktober 2006 door ACID Reageren
Vinewood Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Dit is mischien een late post, Maar de map die Advancegta posten, is van mij Je begint gewoon eerst met een recht stuk, Daarna ga je steeds schuiner + omhoog, zo krijg je een hele mooit halfpipe. Hij moet wel smooth lopen natuurlijk Meer vragen over halfpipe's maken, post hier of pm mij Het ID van de houten planken die ik gebruik is 12857 Bewerkt: 3 november 2006 door Vinewood Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Weet je toevallig ook die van de looping , ID dan he Reageren
Vinewood Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Weet je toevallig ook die van de looping , ID dan he Het ID van de looping weet ik niet, Wel weet ik waar hij staat Buildings -> Sport -> en dan zoeken naar de looping Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.