Dx11 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Bij verschillende landingsbanen staat aan het eind één verticale en één schuine plaat van staal, ik vroeg me af waar dient dit voor? filmpje waarbij je het kan zien: http://video.google.com/videoplay?docid=-8183567206709826921 at-400 landingen van coz, je ziet het bij de 1e landing aan het einde van de baan (het vliegtuig botst ertegen).
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Rockstar Games heeft ze natuurlijk geplaatst als schans. Maar om even een reden te bedenken lijkt me het logisch als een jet vliegtuig vanaf daar opstijgt dat ze de hitte absorberen. Zodat je niet gefrituurd wordt als je er achter over de snelweg op je motor in een zwembroek rijdt. Tevens vangt het de wind op die de motoren creëren. Als je daar achter in het echt zou rijden met je autootje wordt je namelijk weg geblazen.
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 misschien dat als een vliegtuig niet snel genoeg opstart hij alsnog in de lucht wordt geholpen door die schanzen (niet echt een veilige manier van opstijgen)
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Het is in het echt om het vliegtuig wat af te zetten en om hitte te absorberen.
Kzaf Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) misschien dat als een vliegtuig niet snel genoeg opstart hij alsnog in delucht wordt geholpen door die schanzen (niet echt een veilige manier van opstijgen) belange njiet >>> Door Joriz: En nu nog in het Nederlands en in een volle zin. Zie ook onze forum regels<<< Bewerkt: 24 oktober 2006 door Joriz
Dx11 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 mensen het is geen schans daar issie veel te smal voor en ernaast staat die verticale dus daar zou je tegenaan botsen. dus ik vind t nogal vreemd...
Lantyz Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Mythbusters niet gezien? Die dingen zijn er inderdaad voor dat de hitte en turbulentie naar boven geleid wordt wanneer een vliegtuig opstijgt. In het echt zijn ze in hoogte verstelbaar, vandaar dat ze in GTA in verschillende standen staan. Het is dus niet zo dat vliegtuigen met behulp van die schans de lucht in komen!
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Mythbusters niet gezien? Die dingen zijn er inderdaad voor dat de hitte en turbulentie naar boven geleid wordt wanneer een vliegtuig opstijgt. In het echt zijn ze in hoogte verstelbaar, vandaar dat ze in GTA in verschillende standen staan.Het is dus niet zo dat vliegtuigen met behulp van die schans de lucht in komen! leek mij ook al niet. >>> Door Dutchy3010: Dit is een totaal nutteloze post, en wordt ook gezien als spam. Voortaan dit soort berichten achterwegen laten, svp.<<<
NIELS_ Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Er is ook een filmpje waarin een auto word weggeblazen door de motoren van een vliegtuig, ik zal even zoeken... Hier word een auto weggeblazen. Bewerkt: 24 oktober 2006 door NIELS_
Dx11 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Er is ook een filmpje waarin een auto word weggeblazen door de motoren van een vliegtuig, ik zal even zoeken... ja leuk... ik heb er ook weleens van gehoord inderdaad. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Delanoll
NIELS_ Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Nog 1 nog 1 maar dan met mensen op het strand Bewerkt: 24 oktober 2006 door NIELS_
356 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Nog 1nog 1 maar dan met mensen op het strand LOL, de eerste herken ik van topgear
NIELS_ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Nog 1 nog 1 maar dan met mensen op het strand LOL, de eerste herken ik van topgear Ja, die heb ik toen ook gezien, maar die op het strand vind ik echt meesterlijk
GrandTheftMart Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Nog 1 nog 1 maar dan met mensen op het strand LOL, de eerste herken ik van topgear Ja, die heb ik toen ook gezien, maar die op het strand vind ik echt meesterlijk Dat gebeurd in het echt ook, de aanvlieg route van het vliegveld op St. Maarten loopt namelijk zo
NIELS_ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Nog 1 nog 1 maar dan met mensen op het strand LOL, de eerste herken ik van topgear Ja, die heb ik toen ook gezien, maar die op het strand vind ik echt meesterlijk Dat gebeurd in het echt ook, de aanvlieg route van het vliegveld op St. Maarten loopt namelijk zo Ja, weet ik, als je intypt bij youtube plane St. Maarten zie je een heleboel filmpjes van mensen op dat strand.
Recommended Posts