Jump to content

Staalplaten aan het einde van een landingsbaan.

Recommended Posts

Geplaatst:

Rockstar Games heeft ze natuurlijk geplaatst als schans.

Maar om even een reden te bedenken lijkt me het logisch als een jet vliegtuig vanaf daar opstijgt dat ze de hitte absorberen. Zodat je niet gefrituurd wordt als je er achter over de snelweg op je motor in een zwembroek rijdt. Tevens vangt het de wind op die de motoren creëren. Als je daar achter in het echt zou rijden met je autootje wordt je namelijk weg geblazen.

Geplaatst:

misschien dat als een vliegtuig niet snel genoeg opstart hij alsnog in de

lucht wordt geholpen door die schanzen (niet echt een veilige manier van opstijgen)

Geplaatst:

Het is in het echt om het vliegtuig wat af te zetten en om hitte te absorberen.

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
misschien dat als een vliegtuig niet snel genoeg opstart hij alsnog in de

lucht wordt geholpen door die schanzen (niet echt een veilige manier van opstijgen)

belange njiet

>>> Door Joriz: En nu nog in het Nederlands en in een volle zin.

Zie ook onze forum regels<<<

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

mensen het is geen schans daar issie veel te smal voor en ernaast staat die verticale dus daar zou je tegenaan botsen. dus ik vind t nogal vreemd...

Geplaatst:

Mythbusters niet gezien? :puh: Die dingen zijn er inderdaad voor dat de hitte en turbulentie naar boven geleid wordt wanneer een vliegtuig opstijgt. In het echt zijn ze in hoogte verstelbaar, vandaar dat ze in GTA in verschillende standen staan.

Het is dus niet zo dat vliegtuigen met behulp van die schans de lucht in komen!

Geplaatst:
Mythbusters niet gezien? :puh: Die dingen zijn er inderdaad voor dat de hitte en turbulentie naar boven geleid wordt wanneer een vliegtuig opstijgt. In het echt zijn ze in hoogte verstelbaar, vandaar dat ze in GTA in verschillende standen staan.

Het is dus niet zo dat vliegtuigen met behulp van die schans de lucht in komen!

leek mij ook al niet. :Y

>>> Door Dutchy3010: Dit is een totaal nutteloze post, en wordt ook gezien als spam. Voortaan dit soort berichten achterwegen laten, svp.<<<

Geplaatst: (bewerkt)
Er is ook een filmpje waarin een auto word weggeblazen door de motoren van een vliegtuig, ik zal even zoeken...
ja leuk... :Y ik heb er ook weleens van gehoord inderdaad. Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Nog 1

nog 1

maar dan met mensen op het strand :*D:*D

LOL, de eerste herken ik van topgear

Ja, die heb ik toen ook gezien, maar die op het strand vind ik echt meesterlijk :klap:
Geplaatst:

Nog 1

nog 1

Ja, die heb ik toen ook gezien, maar die op het strand vind ik echt meesterlijk :klap:

Dat gebeurd in het echt ook, de aanvlieg route van het vliegveld op St. Maarten loopt namelijk zo :)

Geplaatst:

Nog 1

nog 1

Dat gebeurd in het echt ook, de aanvlieg route van het vliegveld op St. Maarten loopt namelijk zo :)

Ja, weet ik, als je intypt bij youtube plane St. Maarten zie je een heleboel filmpjes van mensen op dat strand.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...