Insanity Prawn Boy Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) In het december nummer van PSM staan alle multiplayer modes! ware grootte: http://temp.neileatsbabiesorg.officelive.c...uments/vcsm.jpg Bewerkt: 24 oktober 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
BigM Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Lijkt me stoer ik heb me vrienden belooft dat we vcs samen gaan halen en ik denk dat we de eerst komende weken gaan multiplayeren Thnx En bedankr dat je dit met ons deelde GreetZZ Reageren
M4X Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Niet zo heel veel verschil met de multyplayer mode van LCS, maar die vond ik ook al goed. Er zal vast nog wel wat verbeterd worden ten opzichte van LCS, en ook word het leuker omdat je op een wat groter gebied kan rondlopen, 1 eiland op Liberty city vond ik veel te klein. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.