Jump to content

Probleem met level

Robin heerkens

Recommended Posts

Help :-( ik heb een probleem met het level.

Het is het level dat je met een RC helicoptertje bommen moet plaatsen maar iedere keer wordt ie kapot geschoten of is de tijd voorbij voordat de laaste bom kan worden geplaatst.

Is er iemand die mij kan helpen het blijf maar mislukken.

Groeten Robin heerkens

Delen op andere websites

De missie heet Demolition Man. Vlieg eerst met je helicopter zonder bom naar binnen en vlieg schuin naar voren op de personen in het gebouw af. De wieken van je helicopter zullen nu deze mannen doden. Als iedereen in het gebouw dood is vlieg je terug naar de bestelbus en pakt de eerste bom op. Pas dan gaat de tijd lopen en moet je de bommen op de vaten leggen. Maar omdat je nu niet meer beschoten wordt zou dat moeten lukken. Overigens heb ik makkelijk praten hoor, míj is het ook nog nooit gelukt, maar toen wist ik de truc van die lopende tijd nog niet. En anders post je je save-game even in het daarvoor bestemde topic: dan doet iemand hem gewoon even voor je :cya:. Klik ==>hier<== voor dat topic.

Delen op andere websites

Het gaat om de missie Demolition Man. Als je deze link even doorleest dan vind je een paar tips. Ik zal je ook even wat tips geven. Als de standaardbesturing je niet bevalt kan je die beter aanpassen. Je moet de bommen van beneden naar boven plaatsen. Om die PIG agenten en die bouwvakkers te ontwijken moet je hoog vliegen. Als je de bom wilt plaatsen dan moet je lager gaan vliegen en daarna maak je een rondje om de volgende bom te halen. Zoek altijd de kortste route uit om de bom te kunnen plaatsen.

Als de missie je echt niet lukt, dan kun je een aanvraag doen in het Savegame aanvraag topic. Dan kan ik of iemand anders de missie voor je doen.

Edit: GTA-Sheep was me voor.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Als je je Savegame plaatst kunnen andere GTA spelers de missie voor je halen en kun jij verder.

heb ik ook gedaan :puh:

Demolition man is ook moeilijk hoor.

ik had er ook problemen mee.

ik kon bijvoorbeeld niet sturen.

je kunt hier kijken voor tips.

en als het echt niet gaat gewoon je savegame plaatsen.

je kunt bijvoorbeeld schuin vliegen als er bouwvakkers achter je aanzitten en dan vermoord je ze zo.

suc6 met Demolition man en de rest van GTA Vice City.

Sonny.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...