yvea0 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Dit is wat ik doe: IK instaleer san andreas Instaleer ook directX 9 ofzoiets Ik krijg 2 keer wit beeld dan beginfilmpje Dan stopt het spel Bij me zus doet hij het gewoon wel Is hier een Patch voor? OF wat is het probleem? PS: Ik heb de in-de-winkel gekochte versie, versie 2 Als het alleen op versie 1 kan wil ik hem wel downgraden Bewerkt: 24 oktober 2006 door yvea0 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Kan je PC SA wel aan? Post anders je systeemeisen hier is, Dit kan je zo vinden: Start-->uitvoeren-->DXDIAG. Dit zijn de systeemeisen die je pc zo moeten hebben: systeemeisen SA gta-freak2 Reageren
yvea0 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Kan je PC SA wel aan? Post anders je systeemeisen hier is, Dit kan je zo vinden: Start-->uitvoeren-->DXDIAG. Dit zijn de systeemeisen die je pc zo moeten hebben: systeemeisen SAgta-freak2 Me videokaart is 32.0 mb, kan hij dus niet aan Is hier echt geen patch voor? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik denk toch dat je een betere videokaart zal moeten kopen als je het spel goed wilt spelen! Ik denk ook niet dat hier een patch voor is. Maar videokaarten zijn ook niet heel duur. gta-freak2 Reageren
yvea0 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik denk toch dat je een betere videokaart zal moeten kopen als je het spel goed wilt spelen! Ik denk ook niet dat hier een patch voor is. Maar videokaarten zijn ook niet heel duur.gta-freak2 Videokaarten kosten toch wel gauw 200 euro????? Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 De prijzen van videokaarten verschillen nogal. Als je erg hoge eisen aan een videokaart stelt kan de prijs wel tot de €200,- of meer lopen. Maar als je genoeg neemt met minden kom je toch al op een veel schapelijker bedrag uit. Je moet wel oppasen dat je geen kaartje van 50 euro koopt want dan kan je over een jaar weer een nieuwe kopen omdat je met het zelfde probleem zit. De prijs van je videokaart kan ook nog verschillen door PCI-Express of AGP. Dit is overigens ook erg belangrijk bij het uitzoeken van je nieuwe kaart. Daarom wil ik je vragen wat voor een slot je op je moederbord heb zitten. Ik verwacht dat je een AGP slot heb maar het kan ook een PCI-Express zijn. Als je dat zo even zegt dan kan ik je een stuk veder helpen. Ikkes. Ps. Hier een voorbeeld van PCI-Express en AGP sloten AGP: PCI-E Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.