Jump to content

San Andreas error

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is wat ik doe:

IK instaleer san andreas

Instaleer ook directX 9 ofzoiets

Ik krijg 2 keer wit beeld

dan beginfilmpje

Dan stopt het spel

Bij me zus doet hij het gewoon wel

Is hier een Patch voor?

OF wat is het probleem?

PS:

Ik heb de in-de-winkel gekochte versie, versie 2

Als het alleen op versie 1 kan wil ik hem wel downgraden ;)

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

Kan je PC SA wel aan? Post anders je systeemeisen hier is, Dit kan je zo vinden: Start-->uitvoeren-->DXDIAG. Dit zijn de systeemeisen die je pc zo moeten hebben: systeemeisen SA

gta-freak2

Geplaatst:
Kan je PC SA wel aan? Post anders je systeemeisen hier is, Dit kan je zo vinden: Start-->uitvoeren-->DXDIAG. Dit zijn de systeemeisen die je pc zo moeten hebben: systeemeisen SA

gta-freak2

Me videokaart is 32.0 mb, kan hij dus niet aan

Is hier echt geen patch voor? :engel:

Geplaatst:

Ik denk toch dat je een betere videokaart zal moeten kopen als je het spel goed wilt spelen! Ik denk ook niet dat hier een patch voor is. Maar videokaarten zijn ook niet heel duur.

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:
Ik denk toch dat je een betere videokaart zal moeten kopen als je het spel goed wilt spelen! Ik denk ook niet dat hier een patch voor is. Maar videokaarten zijn ook niet heel duur.

gta-freak2 :cya:

Videokaarten kosten toch wel gauw 200 euro?????

Geplaatst:

De prijzen van videokaarten verschillen nogal. Als je erg hoge eisen aan een videokaart stelt kan de prijs wel tot de €200,- of meer lopen. Maar als je genoeg neemt met minden kom je toch al op een veel schapelijker bedrag uit. Je moet wel oppasen dat je geen kaartje van 50 euro koopt want dan kan je over een jaar weer een nieuwe kopen omdat je met het zelfde probleem zit.

De prijs van je videokaart kan ook nog verschillen door PCI-Express of AGP. Dit is overigens ook erg belangrijk bij het uitzoeken van je nieuwe kaart. Daarom wil ik je vragen wat voor een slot je op je moederbord heb zitten. Ik verwacht dat je een AGP slot heb maar het kan ook een PCI-Express zijn.

Als je dat zo even zegt dan kan ik je een stuk veder helpen.

Ikkes.

Ps. Hier een voorbeeld van PCI-Express en AGP sloten

AGP:

PCI-E

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...