Jump to content

stargate\teleport

Recommended Posts

Geplaatst:

teleporteren gaat op de volgense manier.

Hoe teleporteren?

Opmerking: Ik gebruik hier als voorbeeld hoe je naar Liberty City kan.

Let op: Als je Nederlandse Windows gebruikt (Met ',' als scheidingsteken) dan moet alle punten van de coördinaten veranderen naar een komma. Voor alle Niet Nederlands Windows de punt laten staan!

Download San Andreas Place manager gemaakt door Jacob.

Pak het uit met WinRAR.

Start het bestand "San Andreas Place Manager.exe"

Druk op "Add place" vul de X, Y en Z as in (In mijn geval het warenhuis: X: "1416,711" - Y: 2,114117 - Z: "1000,926") en als naam: "Warenhuis" (Of zoiets) en druk op "Add place". En klik daarna op "Ja".

Je ziet nu weer het hoofdvenster en in de lijst (links) staan: "Warenhuis".

Start GTA: San Andreas, ga naar binnen in de Gantom Gym in Los Santos.

Ga terug naar het "San Andreas Place Manager" venster (Alt+Tab of het Windows teken op je toetsenbord)

En druk op "Teleport" en ga terug naar het spel.

Je zit nu in een soort van leeg warenhuis. (Is dit niet zo ga dan terug naar stap 3)

Ga weer terug naar het venster van "San Andreas Place Manager" en gebruik stap 3 maar dan met de naam: "Liberty City" en de coordinaten; X: "-783,2614" - Y: "503,1347" - Z: "1381,6000" (Druk daarna op "Add Place" en daarna "Ja").

Selecteer nu "Liberty City" in de lijst in de hoofdvenster en druk op Teleport.

Ga weer naar GTA: San Andreas en zie. Let wel op. Je kan maar op een klein gedeelte lopen in LC.

En je kan de Jetpack niet normaal gebruiken (Tenzei je op één of andere manier ervoor zorgt dat de Hoogte limiet van Jetpack weg gaat).

Veel plezier!

(By Jarno)

meer info over The Hidden interiors en de coordinaten vind je in dit topic.

Groetjes,

Pennywise

Geplaatst:

Oftewel: je hebt een mod nodig, en aangezien je in een ander topic zei dat je niet aan mods doet kun je niet teleporteren. :N

• 1 year later...
Geplaatst:

Die teleporter zegt bij mij dat gta san andreas niet geopend is.

teleporteren gaat op de volgense manier.

Hoe teleporteren?

Opmerking: Ik gebruik hier als voorbeeld hoe je naar Liberty City kan.

Let op: Als je Nederlandse Windows gebruikt (Met ',' als scheidingsteken) dan moet alle punten van de coördinaten veranderen naar een komma. Voor alle Niet Nederlands Windows de punt laten staan!

Download San Andreas Place manager gemaakt door Jacob.

Pak het uit met WinRAR.

Start het bestand "San Andreas Place Manager.exe"

Druk op "Add place" vul de X, Y en Z as in (In mijn geval het warenhuis: X: "1416,711" - Y: 2,114117 - Z: "1000,926") en als naam: "Warenhuis" (Of zoiets) en druk op "Add place". En klik daarna op "Ja".

Je ziet nu weer het hoofdvenster en in de lijst (links) staan: "Warenhuis".

Start GTA: San Andreas, ga naar binnen in de Gantom Gym in Los Santos.

Ga terug naar het "San Andreas Place Manager" venster (Alt+Tab of het Windows teken op je toetsenbord)

En druk op "Teleport" en ga terug naar het spel.

Je zit nu in een soort van leeg warenhuis. (Is dit niet zo ga dan terug naar stap 3)

Ga weer terug naar het venster van "San Andreas Place Manager" en gebruik stap 3 maar dan met de naam: "Liberty City" en de coordinaten; X: "-783,2614" - Y: "503,1347" - Z: "1381,6000" (Druk daarna op "Add Place" en daarna "Ja").

Selecteer nu "Liberty City" in de lijst in de hoofdvenster en druk op Teleport.

Ga weer naar GTA: San Andreas en zie. Let wel op. Je kan maar op een klein gedeelte lopen in LC.

En je kan de Jetpack niet normaal gebruiken (Tenzei je op één of andere manier ervoor zorgt dat de Hoogte limiet van Jetpack weg gaat).

Veel plezier!

(By Jarno)

meer info over The Hidden interiors en de coordinaten vind je in dit topic.

Groetjes,

Pennywise

Geplaatst:

Je kan ook gewoon s0beit gebruiken. Dit is eigenlijk een cheat programma voor SA-MP, maar hij werkt ook gewoon in signle player. je zal nu tijdens het spelen je coordinaten gewoon in beeld krijgen. Sorry als dit niet mag, maar ik zelf gebruik hem alleen in signle player. Volgensmij heb je met elke versie van s0beit je coordinaten.

• 3 weken later...
Geplaatst:
sobeit werkt voor geen meter

spel crasht constant

Bij mij werkt s0beit redenlijk, alleen als je op de letter R drukt crasht mijn spel op de een of andere manier. Weet iemand hier wat voor, of heeft iemand anders dit ook?

Geplaatst:

De "R" knop in een voertuig is de one hit kill, als je het ingedrukt houdt ga je 20 keer sneller dan je huidige topsnelheid, behalve bij boten en vliegtuigen. Als je de R knop loslaat kom je weer terug op je oorspronkelijke locatie. Het kan dus zijn dat je op R drukt in een boot. Dan flipt het spel dus helemaal en crasht. Ter voet is de R knop automatisch richten. Dus als je de one hit kill snelheid naar 1.0 zet zou hij niet meer moeten crashen, en als je het ter voet hebt valt er eigenlijk weinig aan te doen, je kunt misschien proberen de auto aim en/of de one hit kill uit het configuratie bestand te verwijderen.

Geplaatst:
De "R" knop in een voertuig is de one hit kill, als je het ingedrukt houdt ga je 20 keer sneller dan je huidige topsnelheid, behalve bij boten en vliegtuigen. Als je de R knop loslaat kom je weer terug op je oorspronkelijke locatie. Het kan dus zijn dat je op R drukt in een boot. Dan flipt het spel dus helemaal en crasht. Ter voet is de R knop automatisch richten. Dus als je de one hit kill snelheid naar 1.0 zet zou hij niet meer moeten crashen, en als je het ter voet hebt valt er eigenlijk weinig aan te doen, je kunt misschien proberen de auto aim en/of de one hit kill uit het configuratie bestand te verwijderen.

oke, bedankt, ik ga wel wat proberen. Als het me is gelukt post ik het nog wel, voor het geval andere mensen dit probleem ook hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik GTA San Andreas Teleport. (Hier te downloaden: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=2049 )

Ik vind dit handig omdat je niet bijvoorbeeld de Ganton Gym moet binnengaan om naar een interieur te teleporteren in de Ganton Gym Hemel (hemel A), je zet hem op het ID van de hemel waar je heen wilt achter Int.

(Het ID is te vinden op www.wikigta.nl)

Je kunt ook punten saven en je teleport(in tegenstelling tot sommige andere trainers) op de grond(de Z-coördinaten passen zichzelf aan) en niet eronder of in de lucht, je kunt zien op welke coördinaten je op het moment bent en in welke hemel. (Je kunt ook zelf coördinaten invoeren en daarheen teleporteren)

Bewerkt: door Marvin...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...