ngue Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Hallo, Ik heb net de missie af van auto's exporteren elke keer als ik een auto exporteer staat er ''there are one or more vehicle avaible for import'' nou mijn vraag hoe kun je importeren? Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Importeren kun je bij het bord in de haven waar de lijst met te exporteren auto's op staat. Als je bij dit bord staat kun je op Enter/Return drukken (voor de pc). Dan zal er een lijst met dagen komen. Op elke dag van de week zijn er andere auto's te importeren. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Meer informatie over import/export staat op deze pagina. Dus je moet importeren door voor het schoolbord te gaan staan, en een auto te kiezen die op die dag staat, dus als het vrijdag is kan je alleen de auto (s) importeren die op vrijdag staan. dit kost natuurlijk wel heel wat geld. Je kan per auto dat je exporteert kan je 1 auto importeren. Als je er 5 of 10 hebt gedaan, komen er 2 auto's bij! gta-freak2 Bewerkt: 24 oktober 2006 door gta-freak2 Reageren
Mastertuner Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Heey, ik heb ook nog een vraagje hierover.... Die import/export is dat alleen op PC of kan dat ook op Xbox of PS2? Mastertuner Bewerkt: 24 oktober 2006 door Mastertuner Reageren
Jowx Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Heey, ik heb ook nog een vraagje hierover.... Die import/export is dat alleen op PC of kan dat ook op Xbox of PS2? Mastertuner Die mogelijkheid is er ook op de PS2 en de Xbox.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.