Jump to content

End of the Line

Recommended Posts

Geplaatst:
Ohh als het wel de laatste missie was ligt het aan mij. Ik had namelijk Zero nog niet helemaal gedaan en me rijbewijs niet gehaald dus had ik ook te laatste opdrachten van Cesar niet gedaan.

De missies van Zero en de Robbery Missies ($ in The Four Dragons) zijn beide geen storyline missies, dus die kun je ook na 'The End Of The Line' doen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Srry dat ik dit bump , maar ik zit ook met hetzelfde probleem , ik ben het gebouw uit , heb sweet nu in me wagen zitten , maar die achetrvolgers neerknallen lukt me totaal gewoon niet .... :( Iemand een paar goeie tips hoe ik het het beste kan doen ? :blink:

Geplaatst:
zat wel af en toe: laat het nu aub. je niet fout gaan, anders heel dat stuk opnieuw

@brokentable: dat is het mooie van die missie, het zijn 3 missies aan elkaar.

zodra je achter tenpenny aanzit en je gaat af, hoef je niet meer door

big smoke ze huis heen maar ga je weer direct achter tenpenny aan

Geplaatst:
zat wel af en toe: laat het nu aub. je niet fout gaan, anders heel dat stuk opnieuw

@brokentable: dat is het mooie van die missie, het zijn 3 missies aan elkaar.

zodra je achter tenpenny aanzit en je gaat af, hoef je niet meer door

big smoke ze huis heen maar ga je weer direct achter tenpenny aan

dus als je deachtervolgers moet neerschieten vanuit de auto en de auto gaat kapot, kun ej gewoon de naar S op de kaart toe en dan begin je weer vanaf het schieten uit de auto:D, wist ik neit, ik de hele tijd weer game laden zodat ik neit terug hoefde te rijde naar Sweet,

Geplaatst:
Srry dat ik dit bump , maar ik zit ook met hetzelfde probleem , ik ben het gebouw uit , heb sweet nu in me wagen zitten , maar die achetrvolgers neerknallen lukt me totaal gewoon niet .... :( Iemand een paar goeie tips hoe ik het het beste kan doen ? :blink:

Ik heb hem inmiddels al gehaalt :)

Geplaatst:

ZOrg iedergeval dat je fireproof bent (Dit krijg je door de Firetruck missies te doen tot lvl 12)

Dan is het begin iedergeval al geen probleem! ;)

Geplaatst:
ZOrg iedergeval dat je fireproof bent (Dit krijg je door de Firetruck missies te doen tot lvl 12)

Dan is het begin iedergeval al geen probleem! ;)

het begin is makkelijk, ook zonder fireproof, moet gewoon goed blusse, haal hem altijd met 1,30 seconde over

Geplaatst:

ik was bij 3 seconden, ik wist niet waar ik naar toe moest lopen... :lol:

Geplaatst:

Hier komen alleen nog tijden te staan hoe lang iemand er over gedaan heeft. Vrij zinloos dus :-)

SLOTJE

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...