Jump to content

katy en barbara

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb katy en barbara op 100% en als ze nou dood gaan door een auto hou je dan de suit en uniform en als je dood gaat(jij zelf(cj) ) hou je dan je wapens ???

dion aan de macht

Bewerkt: door dion aan de macht

Vraag 1-Ja.

En Vraag 2 ook Ja.

Edit hieronder je houd gewoon het uniform als je vriendin dood gaat.

Bewerkt: door denkaanhenk

Als zíj dood gaan ben je alles kwijt, als CJ sterft hou je je wapens en suits

Edit: Ik bedoel dat je je wapens kwijt bent als zij dood zijn en jij later of tegelijkertijd.

Edit 2: Ik bedoelde met alles je wapens

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
ik heb katy en barbara op 100% en als ze nou dood gaan door een auto hou je dan de suit en uniform

Ja, die zullen niet uit je kleerkast verdwijnen.

als je dood gaat(jij zelf(cj) ) hou je dan je wapens ???

Als je date met barbara zal je je wapens en een deel van je geld houden wanneer CJ opgepakt wordt.

Als je date met Katie zal je je wapens en een deel van je geld houden wanneer CJ doodgaat.

Wanneer die dood zijn zal dat dus niet meer gebeuren omdat je op dat moment niet meer date met hun.

Je wapens en geld zullen dan gewoon afgepakt worden terug.

Ik post nog maar eens voor de duidelijkheid, want ik zou zelf verward raken van de berichten hierboven. :puh:

Geplaatst:

Huy, ik zit namelyk een beetje vast met een andre date...... :-(

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar.....

het zit zo: ik rijd naar michelle en ze komt buitengelopen.Ze springt in mijn auto en ik moet haar naar een bar, restaurant, pizza stack, burger shot, ..... brengen maar ik probeer al zoveel keer elk dingetje te gaan proberen met haar maar niks, noppes, nada!

kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt,

Big MoMMa

Huy, ik zit namelyk een beetje vast met een andre date...... :-(

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar.....

het zit zo: ik rijd naar michelle en ze komt buitengelopen.Ze springt in mijn auto en ik moet haar naar een bar, restaurant, pizza stack, burger shot, ..... brengen maar ik probeer al zoveel keer elk dingetje te gaan proberen met haar maar niks, noppes, nada!

kan iemand me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt,

Big MoMMa

Rechtstreeks uit WikiGTA:

Waar wil ze eten: Je moet haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen...

Neem ook hier eens een kijkje! :)

[Edit:] Ik zal zo kijken of ik een kaartje kan maken waar dat ''glaasje'' zich precies bevind.

[Edit2:] Zie hieronder ^^ :puh:

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

In navolging van de prima hulp hierboven bestaat er op WikiGTA ook nog ==> dit <== kaartje. Daarop staan alle bars, restaurants en dancings uit het spel. Afhankelijk van de vriendin zijn er maar enkele beschikbaar steeds, maar dan heb je ze allemaal tenminste.......

Geplaatst:

ik had helena :sigaar: gezien en ik had 50%vet en 100% sex eppeal alles wat zou wij en toen zei ze : NEE!

ik balen maar hoe kan dit(?) en kan ik haar opnieuw vinden(?)

dion aan de macht :cab:

ik had helena :sigaar: gezien en ik had 50%vet en 100% sex eppeal alles wat zou wij en toen zei ze : NEE!

Je mag maximum 25% spieren hebben, en je moet 25% vet hebben. Ook een redelijk hoog sex appeal. Ik denk dat je haar nog wel eens zal tegenkomen op het dak van de Ammunation in Blueberry, maar je zal een paar keer moeten saven en uit de buurt rijden, dan spawnt ze misschien weer. :Y

Edit: Blijkbaar verschijnt ze dan toch niet meer, behalve als je niet hebt opgeslagen en je je oude savegame nog hebt..

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

1) Daar is geen reden voor. Elke vriending vind weer iets anders aan jou aantrekkelijk. De één je spieren, en de ander je sex-appeal bijvoorbeeld. Ik zie dat ze pas wil daten als je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt. Je moet dus nog iets aan je spieren gaan doen, dit kan je doen door na de Gym te gaan en wat met de gweichten te gaan spelen.

2) Gevonden is gevonden, tenzij je niet hebt opgeslagen. Vermoorden is trouwens ook geen optie, dan komt ze helemaal niet meer terug.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...