Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hallo kan iemand me helpen !?(srry voor de dubbelpost maar niemand geeft antwoord) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hallo kan iemand me helpen !?(srry voor de dubbelpost maar niemand geeft antwoord) Allereerst, sorry voor de late reactie. Goed dat je me even een PM stuurde . Mijn eerste vraag is dus of je het spel illegaal hebt. Het is niet ongebruikelijk dat er een probleem ontstaat als je een DVD-rom gekopieerd hebt. Je zegt dat het spel nu laadt, en dat hij zonder foutmelding terug naar Windows gaat. Dit kan wijzen op mods; heb je mods gebruikt? Het lijkt me niet, omdat je hem net opnieuw geïnstalleerd hebt, maar wie weet. Wat je verder nog zou kunnen doen is een DVD-rom van iemand anders lenen. Als je die gebruikt om GTA San Andreas te installeren, en hij doet het wanneer je hem opstart, dan weet je dat het aan de DVD ligt. Je zei dat er krassen opzaten, en dat kan dus goed de reden zijn. Dat kan van de ene op de andere dag veranderen. Net één kras meer waardoor die fout ontstaat. Dan ben je helaas genoodzaakt een nieuwe te kopen. Maar als je die DVD even van een ander leent, dan zie je meteen of het aan je laptop ligt, of aan de DVD-rom zelf. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb um legaal en op de laptop doet ie het perfect. Op de PC heb ik de kans niet gekregen om te spelen. En zijn mijn PC stats sterk genoeg om te laten spelen?? Intel® celeron® CPU 1.70 GHZ 224 MB RAM(kaks) BIOS:Award Moduler BIOS v6.00PG Chiptype:SiS 651 rev 00 geheugen over op C: 800 MB Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Je geheugen is dus in ieder geval te weinig. Er is 256 MB RAM nodig, en je hebt 224 MB RAM. Ik zou niet weten of dat de fout is. Verder neem ik aan dat die 800 MB vrije ruimte ná het installeren is? Anders is dat natuurlijk veels te weinig, aangezien er in totaal 3,6 GB nodig is (op zijn minst!). Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja kheb genoeg Geheugen over maar wat moet ik aan mijn RAM doen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja kheb genoeg Geheugen over maar wat moet ik aan mijn RAM doen?? Dan moet je er een geheugenbankje bij stoppen denk ik. Als je één gaat kopen let dan wel even goed op wat voor een moederbord je hebt, je kunt het beste een bankje uit je PC halen en die meenemen naar de winkel, zodat je zeker weet dat je de goede mee krijgt. Een bankje van 256 MB kost denk ik rond €50,-. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 50 euro?? kheb maar 60. Reageren
ikt Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Is die compuet van jezelf alleen? Dan moet je 50 euri dokken. Maar als de hele familie erachterzit kunnen die meebetalen, want die gebruiken ook de computer, inclusief de 50 euro die je erin doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.