Jump to content

Fc Twente sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik rate niet zo graag signatures omdat ik geen enkel idee heb hoe ze zijn gemaakt of wat je kunt verbeteren, maar over deze heb ik 2 opmerkingen. Ik vind hem mooi gevonden, maar met die strepen lijkt het net of die 2 spelers "in brand staan"...het lijkt op rook en dat staat (vind ik) een beetje vreemd. Verder vind ik het lettertype juist wel mooi, maar ik zou geen rood gebruiken maar een meer contrasterende kleur. Wit of geel bijvoorbeeld. Maar als amsterdammer vind ik hem tóch mooi :D

Geplaatst:

Ook ik ben neit voor fc twente maar ook voor ajax.

Toch vind ik deze sig erg mooi daan. Ik vind de vuurstralen juist wel mooi, het lijkt op vuurwerk na net gescoort te hebben. Staat er erg mooi bij. Ook te text viind ik prima, Maar zoals gta-sheep al zij, je had inderdaad een contrastende kleur kunnen geruiken.

8/10 :)

Geplaatst:

Mijn eerste indruk was: wow nice.. Maar toen ik even goed keek vond ik 1 punt die mij zwaar tegen valt; de tekst. Die past niet echt bij de rest van de signature. Ik denk dat Arial of iets in die richting wat mooier had gelegen.. Een 8,9 :klap:

Geplaatst:

Ik vind het een mooie Signature, alleen die tekst is een beetje te donker, je kunt beter een lichtere kleur gebruiken, vind ik tenminste. De lettertype is verder helemaal goed, daar hoef je niks meer aan te doen.

Ik geef een 8,5

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vond de eerste indruk net als de rest ook erg mooi, maar toen ik ff verder keek zag ik een paar punten. Ik vind die lijnen op de achtergrond niet zo heel erg mooi, en ik vind hem over het algemeen wat donker, wat niet zo heel erg bij een voetbal signature past. Het lettertype vind ik er wel bij passen, en de rook op de achtergrond vind ik ook mooi, al zou dat wat lichter mogen zijn.

Rating: 7.5/10

Bewerkt: door John278
Geplaatst:

Ja, de mensen hierboven raten Voor mij, :puh:

Maar even een tip over de tekst ( waar ik ook altijd moeite mee heb)

Probeer de donkere tekst op een lichte plek te zetten, waar het opvalt.

Bij deze dus Linksonder, zou het beste zijn.

Rate : 8/10 !

WhoopDiDoo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...