Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben nu bezig een co-inspectrice te maken voor CSI:SF. Ik wil hierbij de txt van een vrouw die al in SA zit veranderen. Weet iemand misschein in welk bestand deze vrouw zit? (gta3.img) Dan kan ik beginnen met modden. Aangezien ik al een beetje achter op schema lig (neefje kwam langs gisteren, wilde enkel SS spelen, geen tijd om te modden) dus moet ik opschieten. Dit is de vrouw:

Alvast bedankt!

:cya:

Geplaatst:

Bradley dit is een normale ped. En NeoSyp heb je zelf al IMG doorgespit? Je moet ook zelf dingen onderzoeken hoor. En ik denk dat iemand anders het niet zo snel helemaal gaat doorzoeken voor jou (Niks persoonlijks mee bedoeld). Je kan het net zo goed zelf doen. Download TXDWorkshop en dan kan je alles doorzoeken. En je hoeft niet bij elk topic neer te zetten dat het voor CSI:SF is. Beetje nutteloze reclame?

• 2 weken later...
Geplaatst:

ehm, sorry dat ik het nu pas zeg, maar iok heb de oplossing al lang gevonden jongens... (omdat ik geen reply kreeg vroeg ik per msn aan swyv)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...