yorick Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 er zijn 2 agenten tenpenie en een blanke ik ben ze naam ff kwijt. maar die blanke gaat het nu ff om. je kom ze weer tegen in las venturas daar willen ze je vermoorden maar dan moet je achter 1 aan, maar wat is nou de bedoeleing ???? wie kan mij hierbij verder helpen ?? alvasr bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 als die blanke (ben ook ze naam kwijt ) het hek uitrent gaat cj er achter aan. die agent gaat er vandoor (links) maar als je rechts kijkt staat er een sandbuggy die moet je pakken en kan je hem "makkelijk"bijhouden en dan op ze auto schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 die blanke heet pulaski Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ik heb ze auto van een berg geduwd (hij probeerd weer terug erop te rijden maar lukt niet) en dan gaat hij nog ff verder met het praten over feitjes en dan kan je hem neerschieten... ik had 2 bazooka schoten nodig. dat is het makkelijkste vond ik alleen weet ik niet meer hoe ik hem van de weg kreeg. Bewerkt: 7 november 2004 door Djago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 je moet hem gewoon relaxt volgen , pulaski kan niet rijden en crasht regelmatig als ie dat doet doe je een drive by blijf dat zo doen tot ie uitstapt , pak je m4 of iets anders en schiet hem neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 In het begin schoot ik zn banden kapot, als ie dan wegrijdt komt ie bijna niet meer vooruit en slipt ie heel veel. Dan kan je hem nog makkelijker bijhouden en makkelijker op zn auto richten met drive-by's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Na 1 keer te achtervolgen weet je welke route hij neemt, dan de keer daarna als je de missie over moet doen, snij je gewoon af ga je voor hem staan, pak een bazooka en de rest begrijp je denk ik wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.