Jump to content

je moet zelf kunnen kiezen hoe je je game eindigd


mrwhoopy

je moet zelf kunnen kiezen hoe je je game eindigd  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. je moet zelf kunnen kiezen hoe je je game eindigd

    • ja daar ben ik het mee eens
      19
    • nee dat maakt gta dom
      19
    • geen mening
      3


Recommended Posts

Rockstar Games maakt al jaren reclame dat het een niet lineaire game is. Tot nu toe kon je zelf al de missie volgorde voor een groot deel zelf bepalen. Dan zou ik het ook leuk zien om meerdere kanten op te kunnen gaan. Wat GTA helemaal non-lineair maakt.

Tevens speelt iemand de game hierdoor meerdere keren om meerdere mogelijke eindes te zien.

Ik ben niet helemaal dan naar iets op zoek met oneindig mogelijke eindes maar dan een stuk of 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen is het zo lastig voor GTA's die er chronologisch achteraan komen. Alle mensen die met alle 5 mogelijkheden dood zouden kunnen gaan, kunnen dan niet meer voorkomen in een chronologisch latere, daarentegen moet in een GTA die zich chronologisch ervoor afspeelt alle personage's in leven worden gelaten, omdat ze mogelijk in een chronologisch latere GTA afspelen.

Toch vind ik het idee zelf wel leuk, nu is het een soort film, die je op jouw snelheid afspeelt, dan wordt het een film die jij zelf regisseert, en afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het spel wel vrij moet maken, maar niet zo vrij dat het einde tot in de puntjes in jou handen ligt, namelijk; Als het spel ook "slecht" kan aflopen wordt het een stuk moeilijker voor de wat minder ervaren gamer. Hierdoor kunnen en vermoedelijk zullen de verkoopcijfers dalen. R* maakt tot nu toe prima einde's aan zijn games, en zoals Piet-Herr zegt:

...daarin hebben ze me nooit teleurgesteld.

Mvg, MB

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ze al zeggen zou het wel moeilijk zijn voor de GTA's daarna. Maar als ze nu is de GTA pakken die zich het laatst afspeelt, met die GTA kan je toch doen wat je wilt, het is toch het einde van dat era.

Dus in die GTA zou ik het dan wel weer goed vinden dat je kon kiezen hoe het afloopt!

gta-freak2

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich lijkt het mij wel leuk, maar als je het verkeerd doet kan het hele spel in de soep lopen. Ik heb gestemd op ''ja'' maar als ik de gevolgen nu zie wat andere mensen hebben gepost ben ik het eerder met hun eens, laat Rockstar de verhaallijn doen, dan ga ik het spelen op hun manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel vet.

je doet een missie voor een gek maar ineens kan je voor iemand anders werken die de gene haat dus bijv.

je werkt voor kasuki maar salvatore bied jou werk aan kasuki en slavatore zijn grote vlijhandaen als je voor kasuki gaan werken dan gaat sal jou meer haten en op begeve moment wil hij jou killen dan heb je diepe shit met sal en blijf je bervried met kasuki.

Ga je voor sal werken dan woord kasuki boos pleegt zelfmoord en heel haar gang sterf uit terwijl als je voor haar zou blijven werken dat er niks aan de hand was met haat of met haar gang.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: vindt het wel een leuk idee.

bijvoorbeeld bij scarface gaat de hoofdrol speler aan het einde dood. ( sorry voor de mensen die de film nog willen zien ) en als je dat zelf dan ook wilt dan doe je dat. ja kan ook bijv. straat arm worden lijkt me wel lachen

Link to comment
Delen op andere websites

Gta moet je zien als(vind ik)

een boek .. je leest het en als je een goed boek leest wil je ook het einde weten

maar als je die nog niet gelezen hebt kun je ook niks echt verzinnen wat net zo goed zal zijn als het echte einde en je zal het verhaal verknallen

Zo zou j3 eigenlijk the storyline moeten zien

EdIT: medusa als wat jij zegt waar is en jij zal je personage laten sterven .wat wil jij dan gaan doen als je hem hebt uitgespeeld ..al die vrije ruimte gaat dan verloren vanwegen jou moordneigingen:P

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

neee dat vind ik geen goed idee tot nu toe loopt iedere Gta goed af

en waarom Gta IV ook niet je moet gewoon de lijn van de missie volgen dat is veel leuker dan zelf

bepalen :puh:

en je heb al zoveel vrijheid hoe je de missie,s speelt :)

dus ik stem: nee _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen is het zo lastig voor GTA's die er chronologisch achteraan komen. Alle mensen die met alle 5 mogelijkheden dood zouden kunnen gaan, kunnen dan niet meer voorkomen in een chronologisch latere, daarentegen moet in een GTA die zich chronologisch ervoor afspeelt alle personage's in leven worden gelaten, omdat ze mogelijk in een chronologisch latere GTA afspelen.

Toch vind ik het idee zelf wel leuk, nu is het een soort film, die je op jouw snelheid afspeelt, dan wordt het een film die jij zelf regisseert, en afspeelt.

mee eens, dit zou veel te lastig worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat dat niet echt bij GTA past. Het is veel leuker om gewoon één verhaal te volgen dat Rockstar heeft bedacht, want daarin hebben ze me nooit teleurgesteld.

Het past idd niet echt bij Gta. Dus voor mij is het zo wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...