Big Boss Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb dringend hulp nodig! Ik duwde per ongeluk mijn Memory Stick in mijn kaartlezer zonder de adapter. Hij wordt wel herkend en zo, maar ik krijg hem er niet meer uit! Iemand een oplossing? Of moet ik m'n PC opendraaien? Reageren
The Mafia Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Heel hard er aan trekken Nee als ik jou was zou ik je kast even uit elkaar halen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Heel hard er aan trekken Nee als ik jou was zou ik je kast even uit elkaar halen Heb je vrij weinig aan want dan zit hij nog steeds in de cardreader. Ik zou trekken en anders even de garantievoorwaarden van de cardreader lezen en als het niet tenkoste gaat van de garantie door een proffesioneel iemand je cardreader open laten halen. (Je kunt het ook zelf doen natuurlijk) Reageren
Dikbuik Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Misschien zon vacuum pomp eraan zetten en dat ding vacuum zuigen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Na deze onserieuze antwoorden, mijn oplossing: Haal de card reader eruit en maak hem VOORZICHTIG open. Reageren
Advancegta Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Heel toevallig heb ik precies hetzelfde probleem gehad. Op mijn laptop die een ingebouwde Card-Reader heeft. Volgens mij is de Memorystick Pro Duo niet geschikt voor de meeste Card-Readers. Hoe ik het heb opgelost is eerst met een andere memorystick er een beetje op duwen tot je een klik hoort (Hij zit er nu nog wel in alleen niet meer vastgeklikt) En dan een paper-clip ombuigen , neem er twee en probeer er druk op te zetten zodat je hem eruit moet krijgen. Ik heb in de tijd dat ik dit had ook even behoorlijk in de stress gezeten maar na een halfuurtje proberen was het wel weer opgelost veel succes ermee Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Na deze onserieuze antwoorden, mijn oplossing: Haal de card reader eruit en maak hem VOORZICHTIG open. Gast noem je dit een serieus antwoord? Haal NOOIT je hardware uit elkaar hiermee verkloot je je garantie en als je hem kapot maakt ben je flink de lul. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 een cardreader is alleen een sleuf die aan de achterkant een strook heeft waarmee hij contact maakt waar dus een draad aan zit naar ergens op je moederbord. In je kast is hier waarschijnlijk relatief makkelijk bij te komen. Waarschijnlijk zit tussen de connector bij de achterkant nog wat ruimte over waar je hem er zo met een paperclip ofzo eruit kan duwen. Zorg er wel eerst voor dat je niet statisch bent. NOTE: Heb je een systeembeheerder of onderhoudscontract kan je natuurlijk altijd hier eerst aankloppen. Hebben ze ook weer wat te doen. (ook al doen ze hun werk niet altijd even handig ) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Na deze onserieuze antwoorden, mijn oplossing: Haal de card reader eruit en maak hem VOORZICHTIG open. Gast noem je dit een serieus antwoord? Haal NOOIT je hardware uit elkaar hiermee verkloot je je garantie en als je hem kapot maakt ben je flink de lul. daarom zeg ik ook maak hem VOORZICHTIG OPEN (als je dat doet sloop jed hem niet ) Reageren
NIELS_ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Na deze onserieuze antwoorden, mijn oplossing: Haal de card reader eruit en maak hem VOORZICHTIG open. Gast noem je dit een serieus antwoord? Haal NOOIT je hardware uit elkaar hiermee verkloot je je garantie en als je hem kapot maakt ben je flink de lul. daarom zeg ik ook maak hem VOORZICHTIG OPEN (als je dat doet sloop jed hem niet ) Ja, maar heb je geen garantie meer. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Na deze onserieuze antwoorden, mijn oplossing: Haal de card reader eruit en maak hem VOORZICHTIG open. Gast noem je dit een serieus antwoord? Haal NOOIT je hardware uit elkaar hiermee verkloot je je garantie en als je hem kapot maakt ben je flink de lul. daarom zeg ik ook maak hem VOORZICHTIG OPEN (als je dat doet sloop jed hem niet ) Ja, maar heb je geen garantie meer. Als je niks sloopt blijf je gewoon garantie hebben. Ik heb zo ook 2 keer een cd uit de cd speler gehaalt omdat hij was blijfen haken. een cd speler is geloof ik meer werk, aangezien je bij sommige niet direct bij de cd kan komen, na het doosje opengemaakt te hebben. Buitendat als je hem sloopt, de kans is klein, dan heb je zo weer een nieuwe voor <25 € Bewerkt: 25 oktober 2006 door Bradley H. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Na deze onserieuze antwoorden, mijn oplossing: Haal de card reader eruit en maak hem VOORZICHTIG open. Gast noem je dit een serieus antwoord? Haal NOOIT je hardware uit elkaar hiermee verkloot je je garantie en als je hem kapot maakt ben je flink de lul. daarom zeg ik ook maak hem VOORZICHTIG OPEN (als je dat doet sloop jed hem niet ) Ja, maar heb je geen garantie meer. Als je niks sloopt blijf je gewoon garantie hebben. Ik heb zo ook 2 keer een cd uit de cd speler gehaalt omdat hij was blijfen haken. een cd speler is geloof ik meer werk, aangezien je bij sommige niet direct bij de cd kan komen, na het doosje opengemaakt te hebben. Buitendat als je hem sloopt, de kans is klein, dan heb je zo weer een nieuwe voor <25 € GOED GESPROKEN Ontopic: hopelijk is hij er inmiddels al weer uit Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Als je niks sloopt blijf je gewoon garantie hebben. Ik heb zo ook 2 keer een cd uit de cd speler gehaalt omdat hij was blijfen haken. een cd speler is geloof ik meer werk, aangezien je bij sommige niet direct bij de cd kan komen, na het doosje opengemaakt te hebben.Buitendat als je hem sloopt, de kans is klein, dan heb je zo weer een nieuwe voor <25 € Dit verschilt per product hoor. Er zit vaak een stikkertje om de sluiting die je eraf moet halen om hem te openen en als die er niet meer opzit dat je je garantie kwijt bent. Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hoera! Hij is eruit! hoe heb ik het gedaan? De adapter gepakt en die omgekeerd in de cardreader gestoken, het stickje klikte er in vast en ik kon hem er gewoon uithalen! Maar toch bedankt iedereen voor jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.