Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527596 goeiedag forumers ik heb sinds een tijdje een psp met dit spel ( gta lcs) ik heb al gehoord dat je je eigen liedjes er kan inbrengen maar ik weet niet hoe ik heb al geprobeert met sonicstage 4.0 maar geen effect ze blijven un availlable in het audio menu bij gta lcs hoe kan ik deze liedjes er op krijgen want mp3 liedjes of atrac3 of plus gaat het ook niet mee ik hoop dat jullie me hierbij willen helpen anyway thx
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527601 In dit topic staat perfect uitgelegd hoe je liedjes in het spel kan zetten.
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527602 Hey, daviej87, welkom op het forum! Om eigen tracks (user tracks) in het spel te zetten heb je een programma nodig, genaamd "Rockstar Custom Tracks". Met dit programma kan je cd's rippen en op je PSP zetten. Voorwaarde is natuurlijk dat het een originele cd is of dat je er de rechten van bezit, en dat je natuurlijk genoeg megabytes hebt op je MemoryStick. Je kan het programma downloaden op de Liberty City Stories homepage, bij 'Downloads'. Er is ook een mogelijkheid om mp3/wma bestanden in het spel te zetten, zonder dat er cd's aan te pas komen. De tutorial over hoe je dit moet doen kan je lezen in dit topic.
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren Auteur comment_527604 In dit topic staat perfect uitgelegd hoe je liedjes in het spel kan zetten. thx
goeiedag forumers
ik heb sinds een tijdje een psp met dit spel ( gta lcs)
ik heb al gehoord dat je je eigen liedjes er kan inbrengen
maar ik weet niet hoe
ik heb al geprobeert met sonicstage 4.0 maar geen effect
ze blijven un availlable in het audio menu bij gta lcs
hoe kan ik deze liedjes er op krijgen
want mp3 liedjes of atrac3 of plus gaat het ook niet mee
ik hoop dat jullie me hierbij willen helpen
anyway
thx