Achille Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Hallo, ik wil weten of er nog andere geluiden voor de Faggio zijn, dat het echt als een blaazende scooter rijd..? Is dat nergens downloadbaar of heeft iemand het al gemaakt? Kan iemand me helpen? Reageren
Achille Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Sorry maar word dit wel bekeken? @Hieronder. Oke bedankt Jarno, jammer dat het nog niet mogelijk is.. Bewerkt: 27 oktober 2006 door Achille Reageren
Jarno Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Het is nog niet mogelijk om geluidseffecten uit het spel te wijzigen. Dus vandaar dat je geen antwoord kreeg . Reageren
PeterSBizzy Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik zal hiervoor geen nieuw topic openen; Dus die flutgeluiden van je wapens (met name de desert eagle, colt 45 en assault rifles) kan je ook niet aanpassen? Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Nee dat kan niet. Je kan tot nu toe alleen streams (Radio's) etc. veranderen Reageren
PeterSBizzy Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Pff, zonde. Thanks anyway Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Pff, zonde. Thanks anyway Hoe bedoel je zonde? Er zijn belangrijkere dingen dan geluidsbestanden te decoderen en te indexeren. Bijv. paths. Reageren
PeterSBizzy Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Nou, ik vind het dramatisch slechte geluid van de wapens in SA wel een tegenvaller, hoopte dat het aan te passen was. Dus ja, zonde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.