nick11123 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Hallo Ik heb een probleem echt dit is een beetje noodzakelijk maargoed ik wou office 2002 installeren op me PC en ineene halverwege krijg ik deze fout: hij zegt dat hij geen toegang tot een register sleutel krijgt ik heb de sleutel excel.exe opgezocht in en ik kon het bestand niet openen, maar toen ik rechtermuisknop klikte en dan machting geklikt toen kon ik er zo op komen zonder die error. dus kon ik de map shell openen maar toen ik office wou installeren toen kwam die K*T fout weer dus kan iemand me helpen dit is echt noodzakelijk mijn vader wilt vandaag nog met excel werken dus alvast heel erg bedankt Reageren
-Roy- Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Er staat dat je niet de juiste rechten hebt om dit programma te installeren. Probeer het eens op de admin account te regelen. Of op het account van je vader. Succes, Roy! Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Roy bedankt je heb me op een idee gebracht ik heb het al gedaan en ook die andere dingen en voorlopig lukt de helft van de installatie ik hoop de andere ook dat ga ik zo effe testen. ik zeg het wel weer als ik hulp nodig heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.